[BC3] HP Scanjet 3300C onder WIN 2000 ?!?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een probleem met het installeren van mijn HP ScanJet 3300C onder WIN2000..

heb al enige drivers gedownload, maar hij blijft foutmeldingen geven... :?

Weet iemand hoe je dit op kan lossen...
thankz alvast...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ja, je moet de update van de Hp site downloaden van een paar honder kb. vervolgens de drivercd van HP erin stoppen en via de verkenner de drivers installeren , dus niet met de autorun . Vervolgens de scanner laten herkennen en dan de update doen .

• BC3 Victim
heb ik gedaan, maar dan blijft ie die foutmelding geven... helaas dus... maar ik probeer het nog een keer...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mijn volgorde

- SP1
- alle updates
- Driver van HP downlaoden
- HP cd erin stoppen
- USB erin rammen
- autodetect en verwijzen naar de dir waar de gedownloade driver staat
- rebooten

als ik deze volgorde niet doe, loopt ie bij mij steevsat vast op een DLL erg vaag

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• BC3 Victim
dus met die volgorde ewrkt ie bij jouw... ga het dus meteen proberen, want het is me nog niet gelukt... :(

thankz again *D

• BC3 Victim
ook dit lukt niet... weet iemand misschien de oplossing :?

Pagina: 1