[BC3] Oplossingen voor het wegwerken van al die snoeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Bak achteraan je tafel hangen waar je de snoeren door laat lopen. Dekseltje erop met om de 50 cm oid een uitsparing om snoeren de bak in/uit te kunnen laten gaan.
Kun je kopen voor veel teveel geld of zelf timmeren.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Waarschijnlijk ben ik niet de enige met dit probleem, maar ik heb dus achter de computer een hele lading snoeren door elkaar liggen.

Bestaan er systemen behalve die basic tierips waarbij je de snoeren en kabels netjes kunt wegwerken? Het zie er nl. gewoon niet uit de rotzooi.

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Gewoon naar de Gamma gaan en daar wat kabelgootjes halen. Ze kosten een paar gulden per meter. De ''achterkant'' schroef je tegen je buro. En het ''deksel'' kan je in stukken zagen er er opklikken. Met precies daar de gaten waar je ze nodig hebt.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:47

bolke

Klikt nu met een Canon R

ik kijk nooit aan de achterkant van mijn PC''s

Er staan er bij mij 4 PC''s naast/op elkaar en dan moet je niet zeuren als er wat snoertjes lopen.

http://www.hroling.nl

Verwijderd

Bij doehetzelfzaken kun je soort minihaspeltjes halen zodat je het overtollige snoer erin oprolt.

• BC3 Victim
ach je moet gewoon korte kabels kopen... heb je ook niet zo''n last van die warboel... :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

of spyrap (of hoe die zooi ook heet) heb ik ook.
Let niet op die paar losse kabeltjes die moeten nog ;)
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/fuego/images/Image010.jpg

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Mijn vrouw heeft er gordijntjes voor gehangen O+

• powerman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-08 09:11
ik heb wel eens dat klitteband spul gezien dat dubbel zijdig is ene kant haak en de andere kant lus.
alleen ik weet niet waar je dat kan kopen.

ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb

• BC3 Victim
bij de schoenenwinkel ?!?

Verwijderd

ik gebruik zelf altijd dubbelzijdig klitteband, gaat prima
gebruik zeker geen tie-wraps die kunnen de kabel beschadigen

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Een soort van dakgoot lijkt me ook wel handig, kun je ze gewoon los inleggen dan

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

heb zelf van mijn buurman destijds een metalen kabelgoot met (telefoon en lichtnet) contactdozen (duur!) gekregen 8-)!!! Uit eindelik is dat toch niet zo handig. als je echt serieus (of ieg veel ;)) met je computer bezig bent kunt je beter met wat MDF of ander plaatmateriaal zelf een computer hoek in elkaar zetten met een goot achterin het tafelblad. Overblijvende hangende kabels kun je dan netjes aan elkaar binden met allelei soorten kabelbinder, zoals die al genoemd zijn. Wel vervelend is dan dat je er niet meer aan moet gaan kloten. als je vaak kabels verwisseld ofzo is alleen een goot misschien handiger.

suc6

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

Is er niet iets van een design flexibele buis ofzo :? Ik vindt die kabelgootjes te klein/smal om mijn kabels door te trekken en tierips lost het beeld niet op net als die andere oplossing spyrap (wat er al beter uitziet maargoed).

Ik heb al wel iets leuks gezien bij TopDeq nl. CableWorm, maar dat is behalve design spul ook duur spul. (www.topdeq.nl).

Afbeeldingslocatie: http://www.topdeq.nl/images/09_access/01_ordnung/cable_worm_prod.jpg

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

bluetooth :? >:)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:53

Super_ik

haklust!

ik heb alles met veel plakband onder mn bureau geplakt, met van da dik grijs(swart) plakband
je moet alleen wel veel erbij plakken indezomer anders komt het naar beneden

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
hhahahha maak er eens een foto van van al die tape ik lach me kapot hier haha

Verwijderd

Ik ga al die snoeren niet wegwerken, verplaats m''n comp iets te vaak daarvoor.

• THW Mark
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Op vrijdag 20 april 2001 20:17 schreef Fl3xx het volgende:
Ik ga al die snoeren niet wegwerken, verplaats m''n comp iets te vaak daarvoor.
Dat sowieso, en bovendien, als Tweaker hoor je TROTS te zijn op je mooie snoeren, hoe meer snoeren hoe meer status toch?? :+
Pagina: 1