De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Bestaan er systemen behalve die basic tierips waarbij je de snoeren en kabels netjes kunt wegwerken? Het zie er nl. gewoon niet uit de rotzooi.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Er staan er bij mij 4 PC''s naast/op elkaar en dan moet je niet zeuren als er wat snoertjes lopen.
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Let niet op die paar losse kabeltjes die moeten nog
alleen ik weet niet waar je dat kan kopen.
ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
Verwijderd
gebruik zeker geen tie-wraps die kunnen de kabel beschadigen
suc6
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Verwijderd
Ik heb al wel iets leuks gezien bij TopDeq nl. CableWorm, maar dat is behalve design spul ook duur spul. (www.topdeq.nl).
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
je moet alleen wel veel erbij plakken indezomer anders komt het naar beneden
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Dat sowieso, en bovendien, als Tweaker hoor je TROTS te zijn op je mooie snoeren, hoe meer snoeren hoe meer status toch??Op vrijdag 20 april 2001 20:17 schreef Fl3xx het volgende:
Ik ga al die snoeren niet wegwerken, verplaats m''n comp iets te vaak daarvoor.