When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
het zijn de snelste gewoon onder de IDE hdd''s en dat is bewezen. (behalve de 45Gb die heeft probs.)
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
"de beste IDE harddisk".. zoiets bestaat niet. Wat zijn je meetpunten? Performance? Betrouwbaarheid?
Ik zou zeggen IBM''s maar er schijnen nogal wat problemen te zijn met die DLT-achtige HD''s... Ik gebruik zelf IBM en Quantum Fireballs en heb ik er nog nooit problemen mee gehad. Maar dat zegt helemaal niets, er zijn ook mensen die er alleen maar ellende mee hebben.
Zo zijn er mensen die zweren bij Seagate of Western Digital (WD). .terwijl ik erg veel dooie Seagate en WD HD''s heb gezien toen ik nog als TD-er werkte. Dus voormij hoeven die niet meer zo.
Ik geloof dat Quantum nu Maxtor geworden is o.i.d? Ik vond Maxtor vroeger niet zo geweldig maar nu zal ik er wel aan moeten..
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verder moet je maar benchmarks lezen. Die zeggen meer dan de ervaringen van iemand die alleen die hd heeft.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Ze zijn snel, maken weinig lawaai en worden niet zo warm.
Ik heb een paar jaar geleden een van de eerste 7200 toeren HD''s van Maxtor aangeschaft en die loopt nog steeds.
En mijn andere lopen ook nog als een zonnetje.
Good goan
maar ik bedoel eigelijk prijs kwalitijd verhouding natuurlijk wil ik een snele schijf hebben die ook betrouwbaar is en neit teduur is.
ik weeg wel wat meer aan de snelheid dan aan de betrouwbaarheid van een schijf
maar wel al bedankt voor de reacties
D
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
Wat mij betreft : mijn volgende harddisks worden IBM''s...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
is het verschil erg groot tussen 5600 en 7200 toeren bij grwoon gebruik of moet er meer gekeken worden naar het cach geheugen
http://www.westerndigital.com/service/diagnostics.htmlOp vrijdag 20 april 2001 14:08 schreef Snoekie het volgende:
heeft iemand voor mij een link waar ik mijn WD 15,3 7200 kan testen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Die dingen hebben de meeste herrie..worden het allerwarmst,daardoor de meeste uitval en daarnaast hebben ze de kleinste cache(waardoor ze weer de minste prestaties hebben|:()
Ik ben overigens zeer te spreken over mijn Western Digital 20 Gb 7200 RPM
Lekker snel, heel stil en niet te warm....>:)
Het is geen 5600 maar 5400 RPM...dat verschil is overigens wel degelijk merkbaar, ik zou je niet meer aanraden een 5400 RPM te kopen.Op vrijdag 20 april 2001 14:14 schreef zeuslooye het volgende:
ik merk dat IBM goed uit de bus komt.
is het verschil erg groot tussen 5600 en 7200 toeren bij gewoon gebruik of moet er meer gekeken worden naar het cach geheugen
http://www.tomshardware.com/storage/01q1/010312/index.html