De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het is mogelijk dat ik er geheel naast zit, maar dit is waar ik het zou zoeken.
ik denk dat deze topic in het software forum gepost had moeten worden.
Op zich is die extra schijf het probleem niet, ik zou alleen de stationsaanduiding moeten veranderen, zodat hij F als cd-rom leest, G als writer en dan H als imagedrive..
[edit] en dit is mijn eerste post, dus ik ken de weg nog niet hier, en het lijkt me geen softwareprobleem (dat was de oorzaak) maar meer een instellingsprobleem [edit]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als dat weer niet lukt dan moet je ff de pc opnieuw indelen met de partitie''s
en dan windows er over heen doen...... en als het goed is dan heb je geen last van dat gedoe met dat vervelende app.:)
Verwijderd
Of via registry in Hkey U en LM software/microsoft/windows/current version/run en runservices even nakijken op programma''s of services die onnodig worden opgestart. Zelfde eigenlijk als via MSConfig.
Alleen Win98 en hoger trouwens dus niet Win95
rechtermuis klik op Mijn Computer - Eigenschapppen - Apparaatbeheer
Daar dan virtuele schijf zoeken (die staat er zeker weten tussen) en de drive letter aanpassen.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Bedankt voor de reacties, maar ik ben er nog steeds niet uit
Slaapkop, ik heb zowel msconfig als het register nagekeken, het staat niet in het opstartprogramma, toch verschijnt die derde schijf na een nieuwe opstart weer in mijn apparaatbeheer na een nieuwe start, en als F:
Jajoah, ik kan de stationstoewijzing van de schijven niet via apparaatbeheer veranderen, wat ik ook probeer, wel de eerste en laaste toewijzing.
Crashman, die scsi-controller heb ik al verwijderd, was ook weer iets nieuws voor mij, maar dat was het dus ook niet.
Maar is het nu echt zo dat ik de drive-letters van de stations in w98 niet kan veranderen?? Lijkt me toch erg sterk, dat zou voor mij de ideale oplossing van het probleem zijn.
Verwijderd
De CD-Rom drive kan je bijvoorbeeld letter P of Z geven om zoiets in de toekomst te voorkomen. Ook met het oog op een extra harde schijf of meer partities
CD Rom drive is de enige waarvan je de driveletter permanent kan wijzigen.
Verder weet ik het even niet aan ga ik nu mijn naam eer aan doen