Toon posts:

[BC3] Kapotte cdrom speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een beetje dom geweesst :)

De cdrom speler moest ff snel uit mijn pc, dus ik zet dat ding uit en ruk de ide kabel eraf, op het moment dat ik de voedingskabel eruit wil trekken, realiseer ik me dat hij wel erg veel herrie maakt voor een pc die uitstaat. Dat stond hij dus ook niet.......

Nu heb ik dus een probleem want nu doet de speler het niet meer. De pc start niet door wanneer hij aangaat, dus er is iets inderdaad niet jofel. (gelukkig werkt de rest nog wel)

Heeft iemand enig idee of tie nog aan de gang te krijgen is of kan die de prullenbak in?

Verwijderd

1 mooie bekerhouder erbij..

Verwijderd

voor de vulnis !!!

wel afval scheiden he
oude Metaal
Plastic en rest

LOL

Verwijderd

Topicstarter
Was ik al bang voor, kost me weer een meier :(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ligt het nergens anders aan?? Ik had eers een kapote CD speler, die heb ik opengeschroefd, schoongemaakt etc. en hij deed het weer.

Of misschien andere IDE aansluiting proberen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ook in een andere pc werkt hij helaas niet. Master/slave, 1e of 2e ide-controller, het heeft allemaal geen nut. Hij is dood.......

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Alvast een tip voor de volgende keer dat je ''n CD-ROM-speler wilt hotswappen, je moet eerst de powercable lostrekken voor je de IDE-kabel loshaalt 8-).
Dan gaat het perfect, ik hotswap CD-ROM-drives altijd omdat ik geen zin heb om voor zo''n akkefietje te rebooten :). Een tweede videokaart (PCI) kun je trouwens niet hot verwijderen, daar schrikt ''ie van :D (zonde van de uptime, dat wel).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ow enne, als je ''m dan terughangt moet eerst de IDE er weer in en dan pas de powercable, dan moet ''t gewoon goed gaan :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Pagina: 1