Is ie er al?? Ik zie overal plaatjes e.d. maar als ik op de site kijk, kun je nergens op clicken waar je verder mee komt.. Is er al een demo!??!?!?
Verwijderd
Nee!!! Ik zit er ook met smart op te wachten !!! En van die site wor je ook nie veel wijzer !!
ik las dat ie er al was....moet wel leuk worden
24 uur echt racen....wordt lang computteren...
gaap
24 uur echt racen....wordt lang computteren...
gaap
Verwijderd
Er wordt al wel druk mee geadverteerd, maar als je naar die winkels gaat dan zeggen ze dat het nog niet binnen is!
spel ownt, net gedownload
besturing is beetje vaag maar ach.. tis niet zo tof als v8 challenge maar wel leuk 

1024x16bit

1024x16bit
morgen is ie klaar bij mij, ben benieuwd..
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
IS dit spel al niet een paar jaartjes uit ?
want dta heb ik al een hele lange ijd in de kast liggen dat spel ..
Geef eens een site van deze Game kan ik ff kijken of het wel dezelfde game is .
want dta heb ik al een hele lange ijd in de kast liggen dat spel ..
Geef eens een site van deze Game kan ik ff kijken of het wel dezelfde game is .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dit topic is al 3 jaar oud hoor Blackhole
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
JA maar waarom houden ze deze topic open dan en wordt er NU nog nar gevraagtOp vrijdag 24 mei 2002 00:20 schreef Bolk het volgende:
Dit topic is al 3 jaar oud hoor Blackhole
Wil een van de modjes deze topic ff dicht gooien om verwarring tevoor komen .?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dat het een oud topic is, boeit opzich niet zo veel, maar er is al een algemeen topic over dat ook iets nieuwer is: [topic=341364/1/250]
Ga daar maar verder
Ga daar maar verder
There is no magic.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()