De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heb een Palm IIIxe, specs te vinden op www.palm.com die bevalt mij prima en de prijs stond mij ook wel aan (500 gulden) meer zou ik er niet echt voor uitgeven.
Palm Vx, perfect apparaatje. Geen overbodige shit zoals de iPaq, en nog belangrijker... Geen windows!
Ik heb nu een Palm M100
, maar als die kapot gaat dan neem ik een Palm Vx
. (of een opvolger daarvan)
Ik heb al 2 jaar een velo 500, ideaal dingetje. Windows CE synchroniseerd perfect met outlook en word, excel enz... 16 Mb geheugen is lekker 640x240 schermpje bruikbaarder als die kleine 160x160 schermpjes en een toetsenbordje dat lekker typt. Hij is alleen wel wat aan de grote kant. Toen voor 400 piek 2e hands gekocht, daar zal hij nu ook nog wel voor te krijgen zijn.
Veel software te krijgen! (pdacentral.bart.nl) Zoals spelletjes, Acrobat reader, Netwerk utilitiy''s, enz. Ik kan er een ethernet kaartje in prikken en ''m in m''n netwerk hangen (wel een v-module nodig)
Ik heb er ook linux draaiend op gekregen, en de binnenkant goed bestudeerd (foto''s !)
http://www.bugs.nl/velo
Veel software te krijgen! (pdacentral.bart.nl) Zoals spelletjes, Acrobat reader, Netwerk utilitiy''s, enz. Ik kan er een ethernet kaartje in prikken en ''m in m''n netwerk hangen (wel een v-module nodig)
Ik heb er ook linux draaiend op gekregen, en de binnenkant goed bestudeerd (foto''s !)
http://www.bugs.nl/velo
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Heb een Compaq iPaq PocketPC 3630. Bevalt me prima.
casio EM-500 pocket pc, met 32mb extra uitbreiding ken ik geen betere (echt een top scherm)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hoezo als ik vragen mag? Vind je de M100 toch ietswat te beperkt ofzo? Ik zag dat dr ook al een opvolger van was, de M105 ofzo, met meer geheugen.Op vrijdag 20 april 2001 12:21 schreef CrusaderNoRemorse het volgende:
Ik heb nu een Palm M100, maar als die kapot gaat dan neem ik een Palm Vx
. (of een opvolger daarvan)
Verwijderd
Waarom dan jouw user-icon, is mijns inziens een Visor Edge:9~/Op vrijdag 20 april 2001 13:40 schreef demonz het volgende:
casio EM-500 pocket pc, met 32mb extra uitbreiding ken ik geen betere (echt een top scherm)
OJa, doet u mij maar een Vx
een PDA is toch een Primairy Domain Controller? :?:?
Verwijderd
Erm, je zegt het zelf al fout hoorOp zondag 22 april 2001 16:37 schreef gnimmeL_kraD het volgende:
een PDA is toch een Primairy Domain Controller? :?:?
PDC -> Primary Domain Controller.
Hier staat toch wel degelijk PDA
PDA -> Personal Digital Assistant
Verwijderd
Persoonlijk ben ik heel tevreden met mijn m100.
Eindelijk alles een beetje overzichtelijk (dat was met mun papieren agenda wel anders
)
Eindelijk alles een beetje overzichtelijk (dat was met mun papieren agenda wel anders
keb een Xircom Rex 6000 - Lekker klein en handig
Bevalt mij prima
Bevalt mij prima
I'm partial to your abracadabra
Ik heb een Compaq 2010c, lekker color 480x240 schermpje, 20 Mb mem + 32 Mb flashcard, ingebouwd modem + IR voor m''n GSM-tje. En natuurlijk lekker toetsenbordje.
Werkt lekker
Daarnaast heb ik ook nog een Philips Nino, ook leuk.
Werkt lekker
Daarnaast heb ik ook nog een Philips Nino, ook leuk.
-
ik zou een palm willen, waarmee ik m''n eigen handschrift kan inprogrammeren
er moeten ook nog ''s memory flashcards in kunnen (voor m''n mp3''s etc)
het liefst heb ik er dan nog een umts functie ofzo in waarmee ik kan internetten
er moeten ook nog ''s memory flashcards in kunnen (voor m''n mp3''s etc)
het liefst heb ik er dan nog een umts functie ofzo in waarmee ik kan internetten
Ja, ik zou er wel 1 willen maar of ik''m ook gebruik 
Ik heb namelijk ook geen "papieren" agenda, leef een beetje chaotisch...
Ik heb namelijk ook geen "papieren" agenda, leef een beetje chaotisch...
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Die wil ik ook!!!!!!Op maandag 23 april 2001 12:07 schreef Bluezy het volgende:
keb een Xircom Rex 6000 - Lekker klein en handig
Bevalt mij prima
Verwijderd
kheb een sony clie s300
Monochrrom scherm
2mb flash
8mb intern geheugen
en heb een 32 memorystick erbij
en nog een 8mb stick for woordenboeken
reuze handig dat memorystick systeem
ook lekker design en veel lichter dan de andere pda''s