Heeft iemand hier ervaring of een goede link (ja heb al zelf de search al beroerd) naar projecten waarmee op een eenvoudige manier logische schakelingen te bouwen zijn. Ik wil m''n cv per kamer gaan regelen. Een paar electronische kranen en wat logica (alleen warmte naar de kamer waar het verzoek vandaan komt en als de pomp loopt dan moet er minstens 1 kraan open staan en zo) zouden voldoende moeten zijn.
Een collega op m''n werk had het er over dat hij dat wilde doen met een pc en een IO kaart. Lijkt mij overkill, bovendien ga ik geen pc (~100W) laten draaien om energie te besparen....
En ervaringen met single board compu''s? Iemand een bruikbare link? Via search engines kom je op sites van fabrikanten. Niet echt wat ik zoek.
(sorry voor de duidelijke posting, ach het is nog vroeg in de week)
Een collega op m''n werk had het er over dat hij dat wilde doen met een pc en een IO kaart. Lijkt mij overkill, bovendien ga ik geen pc (~100W) laten draaien om energie te besparen....
En ervaringen met single board compu''s? Iemand een bruikbare link? Via search engines kom je op sites van fabrikanten. Niet echt wat ik zoek.
(sorry voor de duidelijke posting, ach het is nog vroeg in de week)