[BC3] Razer Boomslang...uw ervaringen...

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Vraagje, welke muis bevalt beter....de Razer Boomslang of een van de opticals.......:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 10:28
Boomslang, top ding waar ie voor gemaakt is. Niks meer en niks minder.

Flickr | Lego collectie

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 10:53
Op donderdag 19 april 2001 23:42 schreef Scorpio13 het volgende:
Vraagje, welke muis bevalt beter....de Razer Boomslang of een van de opticals.......:?
Voor welk doel :?

Verwijderd

De Razer Boomslang is een game-muis, dus Speedy vind dat ie goed is om mee te gamen, en niet voor andere dingen.

Verwijderd

ik heb hem een dag gehad en die toen meteen ingeruild voor een optische die is veel beter tegen RSI en allerlei dingen.

ik zou een M$ Optical nemen

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Ik met zowel de 2000 als de 1000 gewerkt (gespeeld) en vindt (persoonlijk) de 1000 beter. Ik vond de 2000 iets te gevoelig, maar dit is ook erg persoonlijk. Een andere zou weer zweren bij de 2000. Het is wel zo dat zo''n muis erg wennen is (kan soms wel 3 weken duren voordat je er aan gewend bent) :)

Maar het is inderdaad een muis om mee te gamen. Voor normaal gebruik vind ik hem te gevoelig.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Verwijderd

Ik gebruik hem voor te gamen.

Hij is redelijk tot supergoed.
Het brengt echter wat gedlud met zich mee om eraan te wennen maar dan ligt ie ook echt heerlijk in de hand. Daarbij is ie laag, en ligt de ball dicht bij het draaipunt (onderaan) zodat ie ook nog es goed is tegen RSI....Aan de andere kant, als je dan zoveel gamed dat je die muis wil hebben heb je ook zo RSI door een VEEL te veel gebruik(dat was ff in mijn geval :9~

Nu ik em langer gebruik kan ik ook bijna niet meer zonder als ik niet game en vindt ik m heerlijk reageren onder windows. Das dan eenmaal het gevoel wat je er bij krijgt.
Maar het ding is pokke duur dus als je niet ook een fanatieke gamer bent zijn er net zo''n "lekkere" muizen voor minder geldt. Voor te gamen echter is ie de best die er is...:P

• BC3 Victim
Ik ben ook helemaal voor de opticals. Microsoft komt over een tijdje met een verbeterde optical. Die gaat dan 6000 keer zijn opvlak scannen in plaats van 1500 of 2000 keer per/sec. Ik zou even wachten op dat muisje:P
Die draadloze van logitech vindt ik een beetje(understatement) te duur.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 11:39
het is echt voor gamen bedoeld, en daarmee werkt tie ook perfect! ik gebruik te 2000dpi versie en die vind ik net iets fijner dan de 1000. voor normaal windows gebruik werkt het ook wel OK. vooral dat je on-the-fly de gevoeligheid kan aanpassen is in photoshop toch ook wel erg handig.

• BC3 Victim
Boomslang RULEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

Pagina: 1