[BC3] Minst Geluidloze Koelers?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hey,

Ik wil m''n pc zo stil mogelijk maken. Kan ik dan het beste een nieuwe koeler voor de Voeding en een nieuwe voor de prossecor of alleen voor de voeding of alleen voor de prossecor - Ennuh Welke zijn dan echt het meest stilst?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Vreemd in je topic vraag je juist om de minst geluidloze koelers. Dus eigenlijk om de meest luidruchtige :)

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:46
Maar "minst geluidloos" is dus de grootste herriebak?

edit:
Shit je was me voor ;-)

Dat dan weer wel......

Verwijderd

Heheheh idd de topic vraagt om herrie koelers >:) ... Ik zou een windtunnel starten... maakt redelijk wat herrie...

UTFS! :(

Verwijderd

Minst Geluidloze Koelers.....jij wilt dus een koeler die VEEL lawaai maakt.....:?

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Je wil een "minst geluidloze koeler"....in normaal Nederlands betekend dat dus dat je een koeler wil die zo VEEL mogelijk herrie maakt :)
Maar oke, ik zal niet flauw doen, ik begrijp wat je bedoeld.
Als je echt een stille koeler wilt, moet je zo''n "Silence Systems"-koeler nemen (de naam zegt het eigenlijk al).

Gr:):)tZZ

[extra]
Tering door dit lange bericht ben ik niet meer orgineel met mijn Herrie-koeler :(
[/extra]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
LOL, 5 replies in dezelfde minuut, die ook nog eens bijna hetzelfde zeggen :)

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:21

ChUcKiE

Dus........

Om maar ff ontopic te blijven...

Koop een PIII!!

Ik heb een Compaq Deskpro EN, met een PIII-733, met alleen een koellichaam, dus zonder ventilator! Stiller kan niet!

Verder is de voeding die erin zit temperatuur geregeld, dus vooral ''s nachts is ie redelijk stil.

Ga je voor een Duron/Thunderbird, dan heb je helaas geen stille koelers, hooguit als je er een 7V 8cm fan op monteert!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Bladblazers maken redelijk veel lawaai :P

Ik kan je topic-titel wel aanpassen, maar dan slaan (bijna) alle voorgaande posts weer nergens op. Misschien trek je zo wel meer de aandacht ook nog :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Chuckie:

Beetje onzin wat je daar zegt. Neem bv. de Molex Radial Fin. De medium-speed fan versie doet 28,5db. Da''s erg stil.

Ik heb er net eentje besteld. Ruuuuuust....

Verwijderd

Toch zit er wat in wat Chukie zegt.
Koop een TB1100 (heb al ergens een aanbieding gezien voor 400 piek), clock hem terug naar 700. Dat kan vast op een Vcore van 1.4.
Dan zit je op 26 Watt of zo, en kan je passieve koeling toepassen. Lekker stil.. 8-)

Verwijderd

Mod je cooler met een 8x8cm case fan.

Mijn voodoo banshee is ook gemod met een case fan.

• BC3 Victim
Pabst staat ook bekend om z''n stille fans..

Misschien in het vervolg de search gebruiken? Staan echt een heleboel postings over het stiller maken van je computer op GoT...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Hey Cervix koop zo''n waterkoeling kast man, ben je van je koelerprobleem af :)
en leer nederlands! :P

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• BC3 Victim
Ja oke ik zei het een beetje fout ;)

Ik moet dus coolers hebben die geen/bijna geen geluid maken..

Voor de koeling en proccesor - verder heb ik een Athlon 800 geen Pentium - welke zijn goed?

• BC3 Victim
Gebruik aljeblieft de search. Als je zoekt op ''goede athlon koeler'' krijg je pagina''s vol met handige tips en gebruikerservaringen.

Dit is al verschrikkelijk vaak behandeld..

Verwijderd

Ah, ik ben op zoek naar de grootst verkrijgbare heatsink, waar kan ik deze bestellen??? :o

Verwijderd

Mod je cpu met zo''n cooler.|:(

Afbeeldingslocatie: http://www.velleman.be/images/13/41-1000.jpg

Deze koelvin is 35mm hoog, 88mm breed en 1 meter lang|:(

Verwijderd

Die grote koelvin is het grootste koelvin dat ik in Antwerpen kan bestellen.

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

LOL zo''n ding dat onder een 747 hangt >:)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Pagina: 1