De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Shit je was me voor ;-)
Dat dan weer wel......
Verwijderd
UTFS!
Maar oke, ik zal niet flauw doen, ik begrijp wat je bedoeld.
Als je echt een stille koeler wilt, moet je zo''n "Silence Systems"-koeler nemen (de naam zegt het eigenlijk al).
Gr:):)tZZ
[extra]
Tering door dit lange bericht ben ik niet meer orgineel met mijn Herrie-koeler
[/extra]
Koop een PIII!!
Ik heb een Compaq Deskpro EN, met een PIII-733, met alleen een koellichaam, dus zonder ventilator! Stiller kan niet!
Verder is de voeding die erin zit temperatuur geregeld, dus vooral ''s nachts is ie redelijk stil.
Ga je voor een Duron/Thunderbird, dan heb je helaas geen stille koelers, hooguit als je er een 7V 8cm fan op monteert!
Ik kan je topic-titel wel aanpassen, maar dan slaan (bijna) alle voorgaande posts weer nergens op. Misschien trek je zo wel meer de aandacht ook nog
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Beetje onzin wat je daar zegt. Neem bv. de Molex Radial Fin. De medium-speed fan versie doet 28,5db. Da''s erg stil.
Ik heb er net eentje besteld. Ruuuuuust....
Verwijderd
Koop een TB1100 (heb al ergens een aanbieding gezien voor 400 piek), clock hem terug naar 700. Dat kan vast op een Vcore van 1.4.
Dan zit je op 26 Watt of zo, en kan je passieve koeling toepassen. Lekker stil..
Misschien in het vervolg de search gebruiken? Staan echt een heleboel postings over het stiller maken van je computer op GoT...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
en leer nederlands!
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Ik moet dus coolers hebben die geen/bijna geen geluid maken..
Voor de koeling en proccesor - verder heb ik een Athlon 800 geen Pentium - welke zijn goed?
Dit is al verschrikkelijk vaak behandeld..
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net