De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Je kunt naar 2dehands.nl gaan en daar op zoek gaan naar soortgelijke systemen, zodat je een beeld krijgt van de prijzen op de 2dehands markt. Wel een tip: Verkopen van de losse onderdelen levert waarschijnlijk meer op (vaag maar waar), nadeel is dat je er meer werk aan hebt.
Verwijderd
Mooi compleet systeem, TFT shermpje. Ik denk ergens rond de 1500,-/2000,-. Das veel voor een tweede hadsje(want daar heb je ook een nieuwe voor), maar vooral het TFT sherm maakt hem zeer interessant...
Ik zou veel hoger inzetten zeker die TFT is gewild ik zou zeker naar 2300/2500 gaan misschien zelfs hoger. Dan raak je hem zo kwijt.
Verwijderd
Verglijkbaar beeldscherm nu bij Mycom nieuw 1500,-, 2e hands de helft waard (750), doet de rest van het systeem 750->1250. Lijkt me redelijk, maar als je hem voor 2500 kan verkopen moet je dat natuurlijk meteen doen
TFT los verkopen, systeem 1200,- en TFT 800,- zetten ofzow, of bij elk nog 100 ofzo op de prijs. Die brander is interresant
Verwijderd
mag ik hem kopen voor 5000? hehe lol
. geintje hoor...niet echt...
Maar ik denk dat je wel op 2500 kunt beginnne en kijken wat het volk dan wil geven. Ik zou ook niet lager gaan dan 2000. zit ook nog een mooie brander in....en die tft is helemaal geil
Maar ik denk dat je wel op 2500 kunt beginnne en kijken wat het volk dan wil geven. Ik zou ook niet lager gaan dan 2000. zit ook nog een mooie brander in....en die tft is helemaal geil
Ha bert-jan mooi systeempje lijkt wel een beetje op die van mij alleen je beeldscherm ziet er beter uit. ik zou er 2500 voor vragen.
Mjah 2000-2500 denk ik..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Voor zover bedankt voor jullie reactie,
ik heb nu een indicatie.
Bert-Jan
ik heb nu een indicatie.
Bert-Jan
Pagina: 1