Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
hd geen seagate maar ibm
kast geen 235watt maar 300watt en een bigtower
en maybe nog een ander koelertje voor overclocken
Verwijderd
Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie
de mx is op bepaalde punten sneller dan de ddr, en de mx is goedkoper.geforce ddr is sneller dan geforce MX!
Maar minder ondersteiningen voor spellen, en de geforce2 is een geheel ander ontwerp, dus daarom voor MX gaan. Tenzij je al een Geforce256 hebt, moet je natuurlijk geen MX nemen.Op donderdag 19 april 2001 17:47 schreef gjkamstra het volgende:
geforce ddr is sneller dan geforce MX!
Verwijderd
Het gaat natuurlijk niet alleen om snelheid. Compatibiliteit met 3D spellen, DirectX en beschikbaar zijn van goede en recente drivers is net zo belangrijk. Daarnaast ondersteunt de GF2MX meer routines.Op donderdag 19 april 2001 17:47 schreef gjkamstra het volgende:
geforce ddr is sneller dan geforce MX!
Chucky: Waarom is IBM beter dan Seagate?
Over GForce: Ik heb nu geen 3d kaart, en ik wil een goede 3d kaart die allerlei spellen ondersteund, en natuurlijk snel genoeg is voor bijvoorbeeld spellen als Soldier of Fortune. Dus daarvoor moet ik voor een MX gaan?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Verwijderd
In mijn ogen een beetje onzin, in dit geval is 235 watt genoeg.
Verwijderd
Athlon en GF hebbe redelijk wa power nodig
*kuch*
minstes 300wat
*kuch*
sry, ben wa ziekjes
Op donderdag 19 april 2001 18:09 schreef Toverstaf het volgende:
....
In mijn ogen een beetje onzin, in dit geval is 235 watt genoeg.
Waar ben jij het afgelopen jaar gewwest? 250Watt trekt het misschien nog net, maar 300 is zeker aan te bevelen.
Geforce2MX lijkt mij wel okee voor jou. En Seagate is niet beter als IBM. Ik vindt ze aleetwee goed. IBM misschien n paar puntjes voor, maar voor jou is de Seagate ook perfect. Gewoon alles zo laten, heb je een top systeempje!
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Tineau: wat bedoel je nou precies?
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ik zou een grote kast (meer ruimte = handig) met een 300watt voeding (stabieler) nemen.Frightner: Um... misschien domme opmerking, maar wat bedoel je met een 300 watt voeding? Bedoel je een grotere kast?
Gaat minder snel kapot en is sneller.Chucky: Waarom is IBM beter dan Seagate?
Neem een Geforce2MX, die is goedkoper en meestal sneller.Over GForce: Ik heb nu geen 3d kaart, en ik wil een goede 3d kaart die allerlei spellen ondersteund, en natuurlijk snel genoeg is voor bijvoorbeeld spellen als Soldier of Fortune. Dus daarvoor moet ik voor een MX gaan?
right gast...minimaal 300wat? wedje leggen dat het werkt met 250, misschien zelfs 235?Op donderdag 19 april 2001 18:16 schreef GiGNiC het volgende:
*kuch*
*kuch*
minstes 300wat
*kuch*
sry, ben wa ziekjes
Verder raad ik ook de IBM aan (als je een maxtor kan regelen is dat nog beter).
Verder zou ik ook voor een GF2 MX gaan...GF1 DDR is ook leuk, maar de support van de MX is beter.
Verder is een miditower goed genoeg, bigtower is alleen handig als je veeeeeel drives hebt of wanneer je nooit LANT en vaan bezig bent binnen in je PC.
Verder zou ik overclocken niet zo zwaar meetellen, aangezien je er toch niet zo heel veel vanaf weet. CAS2 geheugen is echt onzin, normaal PC133 is goed genoeg(mijn PC 133 geheugen loopt vrolijk op 140 Mhz...alledrie de DIMMS zijn van een ander merk) Ik zeg niet dat CAS2 slecht is, in tegendeel, jij hebt er alleen weinig aan.
ow, en als je een heel oud keyboard hebt moet je een AT->PS/2 connector kopen
...gamen blijft leuk...
Mijn foto's op Flickr.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
* Dimm PC133 256mb SDRAM OEM
* 30.7 GB IDE Maxtor DiamondMax Plus 60 7200 rpm ATA 100 3,5
* MB SocketA MSI K7T Turbo
* AMD Thunderbird 1,1 Ghz Socket A B 200Mhz
* Zie hieronder
* Aopen IDE DVD ROM 12X en 40x Lezen oem
* Soundblaster Live Player 5.1 bulk
* ATX-3 Full Behuizing 300 Watt
* Cooler Master DP5-6H51
Ik zag op www.multipc.nl/products.asp?cat=9 de volgende Ge Force staan, en ook G-Force. Wat is het verschil tussen die kaarten, en welke kan ik het beste nemen? En waarom is een met TV out net zo duur als zonder???
Mijn foto's op Flickr.
Deze staan er, welke is het beste voor mijn systeem?
* 32 MB AGP Power Color Geforce ll MX
* 32 MB AGP Power Color Geforce ll MX TV-OUT Retail
* 32 MB AGP Asus V7100 G-Force ll Pure
* 32 MB AGP Asus V7100 G-Force ll Pure TV-OUT
* 32 MB AGP Asus V6800 GeForce l Deluxe TV-OUT
Mijn foto's op Flickr.
VGA AGP Hercules GeForce2 MXII 64MB
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Gaat minder snel kapot en is snellerChucky: Waarom is IBM beter dan Seagate?
>> Wat een onzin. Echt waar. Baseer je dit ook ergens op of zeg je dit omdat alle kneuzen die de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt dit roepen?
Wil je onafhankelijk advies dan vergelijk je de scores van bijvoorbeeld: www.storagereview.com. Daar heb je meer aan.
zo''n systeem als dit heb ik ook alleen dan nog een extra HD en een writer erbij.Op donderdag 19 april 2001 18:16 schreef GiGNiC het volgende:
*kuch*
*kuch*
minstes 300wat
*kuch*
sry, ben wa ziekjes
en dat draait stabiel in een In-win met 235Watt voeding!! (de hele kast is ondertussen vervangen voor een Antec 830)
Dus een goede 235 kan dat sysyteem echt wel aan hoor!!
Thanks, zal er aan denkenOp vrijdag 20 april 2001 11:11 schreef TangoDelta het volgende:
Met die videokaarten kan ik je niet echt helpen (ik zou denken 64MB altijd beter dan 32MB) Maar ik zag in jou config zo''n leuk 5.1 geluidskaartje staan. Tip neem er ook (als budget toelaat) zo''n 5.1 speakerset erbij zoals de DTT2200.
Mijn foto's op Flickr.
Hun schijven maken lawaai ( heb in mijn servertje een segate 800MB ) en staan bekend om de nogal snel opgelopen BAD-Sectors.Op donderdag 19 april 2001 17:40 schreef Frightner het volgende:
What is wrong with SeagateZijn die zo slecht ?
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Hmmz als ik dit zo zie heb je van hardware nog niet zoveel kaas gegeten, maar dat geeft niet.Op donderdag 19 april 2001 18:03 schreef www.Goku.nl het volgende:
Frightner: Um... misschien domme opmerking, maar wat bedoel je met een 300 watt voeding? Bedoel je een grotere kast?
Die kast die jij in noemt heeft een 235w voeding, die moet je eigenlijk vervangen voor een 300w voeding, die voedingen zijn overal los te koop.
Een bigtower is overigens nergens voor nodig, wel handig als je er veel in sleuteld.
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik zou trouwens geen coolermaster nemen, ik heb er hier een op mijn celeron 433 en 9 van de 10 keer doet ie het niet.Op donderdag 19 april 2001 19:28 schreef www.Goku.nl het volgende:
OK, dus als ik dit koop is het allemaal goed, right?
* Dimm PC133 256mb SDRAM OEM
* 30.7 GB IDE Maxtor DiamondMax Plus 60 7200 rpm ATA 100 3,5
* MB SocketA MSI K7T Turbo
* AMD Thunderbird 1,1 Ghz Socket A B 200Mhz
* Zie hieronder
* Aopen IDE DVD ROM 12X en 40x Lezen oem
* Soundblaster Live Player 5.1 bulk
* ATX-3 Full Behuizing 300 Watt
* Cooler Master DP5-6H51
Ik zag op www.multipc.nl/products.asp?cat=9 de volgende Ge Force staan, en ook G-Force. Wat is het verschil tussen die kaarten, en welke kan ik het beste nemen? En waarom is een met TV out net zo duur als zonder???
Lekkere cooler........
EDIT
Off-toppic
Ik heb net een andere cooler gehaald, een spire, en deze doet het goed en is focking stil
Verwijderd
en hoelang is dat wel niet geleden?!Op zaterdag 21 april 2001 09:53 schreef pier het volgende:
[..]
Hun schijven maken lawaai ( heb in mijn servertje een segate 800MB ) en staan bekend om de nogal snel opgelopen BAD-Sectors.
Jaartje of 3Op zaterdag 21 april 2001 10:08 schreef Leon_suurmond het volgende:
[..]
en hoelang is dat wel niet geleden?!
B.t.w IBM is vindt ik beter, ze zijn stiller.
Mijn foto's op Flickr.