[BC3] Tip: HP 215C bij Aldi

Pagina: 1
Acties:

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Vanaf volgende week woensdag is de HP 215C digitale camera bij de Aldi in de aanbieding. Voor Fl. 599,-
Is dit nog wat of moeten we dit hard voorbij lopen. Is er veel verschil met deze t.o.v. de HP 315C?

Dit zijn de specs:

- 4,5 cm LCD kleurenscherm
- echte foto-kwaliteit met een resolutie van 1,3 Megapixels (1280 x 960)
- 8 MB Compact Flash ehegenkaart voor het opslaan van max. 80 foto''s
- eenvoudige aansluiting via de USB-interface
- Macrofunctie voor extreme close-ups (voor die gene die een leuke vriendin heeft. Foto''s verplicht op GoT)
- Zelfontspanner :?
- Automatische flits en belichting
- incl. batterijen, Windows98 driver, draagriem en USB kabel

Als het wat is laat ik heb direct appart leggen. (Ik ken iemand die bij de Aldi werkt)

edit:
Nog een Topic over deze camera: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/164230

Eat right. Stay fit. Die anyway.

• EricJFKleijssen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 16:09

EricJFKleijssen

Seti@Home : Rasputin

is weinig geld...maar echte fotokwaliteit moet je niet verwachten op "normaal" 10x15cm fotoformaat :7

Zelfontspanner is een optie waarbij je de camera op een muurtje of zoiets zet en het ding na aan paar seconden pas, na een klik de plaat belicht zodat je net genoeg tijd hebt om er florisant voor te gaan poseren :)

Youth and skill are no match for experience and treachery.

• bloasfist
  • Laatst online: 19-08 13:56

bloasfist

Slot-A Crew

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/g4fmdk5/aldi_camera.jpg
niet door mij gehost, dus danku meneer g4fmdk5

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Fox-Web
Ik heb effe gekeken bij de pricewatch. Daar staat ie dus voor 564 maar dan met 4 MB Flash kaart. Dus hij is niet duur.
De HP 315c is bij MyCom Fl. 829,- + Fl. 17,50 verzend kosten = Fl. 846,50
Is wel een stukkie duurder maar dan heb je ook wat meer.
Een Flash kaart van 32MB bij MyCom is Fl. 145,- dus daar hoef je het ook niet voor te laten.

• mr_fragle
  • Laatst online: 06-05 12:57

mr_fragle

Don't forget the guide

Joepie, me pa wil er wel eentje kopen maar weet niet welke en het mag niet duur zijn. Als hij deze koopt gaat hij toch niet de boot in :? Het is dus niet voor hoogstaande vakantie foto''s ect, maar meer voor de spielerij (dingen op werk/huis/tuin/blablabla).
Is dit dan wat :?
BVD

And now the most interresting part of deze grot

• Fox-Web
Jesus!

Bij HP kost ie $199,-
Stelletje oplichters hier. Zo wil ik ook geld verdienen. Daar komen nog wel de shipping kosten bij maar voor een importeur valt dat ook nog wel mee.

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Als iemand zo''n ding heeft zou die dan effe wat foto''s willen posten (meerdere resoluties). Als je geen host hebt, mail je maar effe ruben@rorupc.nl want ik heb wel een host :P !

• EricJFKleijssen
  • Laatst online: 20-08 16:09

EricJFKleijssen

Seti@Home : Rasputin

...nou ja spielerei...je kunt hele knappe foto''s maken met de huidige generatie digi-camera''s. Vooral voor op ''t scherm en een afdrukje kan ook....verwacht alleen niet dezelfde scherpte als met gewone fotografie...digi-camera''s die deze laatste kwaliteit evenaren bestaan wel maar zijn nu nog zo''n 7000 piekjes...:7

Youth and skill are no match for experience and treachery.

• Fox-Web
Ok, maar wat kan ik verwachten van een digitale camera. Heeft iemand er één bij de hand om een foto te maken op een resolute vergelijkbaar met die 215c. Zo kunnen we toch zien of ie een beetje scherp wordt.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Crosspost:

[topic=164230]
[topic=164041]
Pagina: 1