Ik zit met een probleem waar ik maar niet van af kom! Geruime tijd zit ik nu te kloten met m''n geheugen, maar ik krijg ''m niet fatsoenlijk aan de praat.
Ik had eerst 128 mb 133mhz. Infineon geheugen erin zitten, maar ik wou natuulijk wel iets meer hebben! Eerst een Transcend geheugen erbij gezet, ook 128mb 133mhz, maar toen liep ie elke keer bij het opstarten vast. Toen maar 2 keer 64mb 133mhz. van Infineon geprobeerd want die had een kameraad van me nog liggen. Weer nix!!
Met die 2 erbij liep ie vast (bij opstarten), dan maar 1tje geprobeerd(duz met die oude 128) en nou doet ie het bij het opstarten.
Maaaarrr, nou loopt ie helemaaaal niet soepel meer!|:( Elke keer weer ctrl-alt-del
omdat ie niet meer reageerd!! Ik wordt er echt schijt ziek van! Computer is net 4maand oud, 1000mhz, geforce2mx kaartje erin en van die shit. Waar kan dit aan liggen?? Moederbord(m7vkA CHIPSET)? Bios instellingen?
Trouwens die reepjes doen het bij mijn kameraad wel!! Vaaaaag!! Iemand een oplossing?
Alvast bedankt!!
Mazzel
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."