[BC3] Laptops gezocht in grote aantallen voor school

Pagina: 1
Acties:

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-08 16:10
We zijn nu op zoek naar een lading laptops (laten we zeggen bijvoorbeeld 75 stuks) voor leerlingen op een school.
Heeft iemand een idee hoe we goedkoop (dus via de school) aan deze laptops kunnen komen. De prijzen vermeld in de pricewatch zijn per stuk, en we hebben geen idee hoeveel korting dit eventueel gaat opbrengen...

minnimum config - er moet goed mee te werken zijn met alle standaard software. Dus ongeveer startend vanaf Cellie 400, 64mb ram, 4gb HD ofzo...
Alle ideen zijn welkom...

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:39
Ik zou van die 64MB wel minimaal 128MB maken (liefst 192). Ik weet niet waar je die goedkoop haalt trouwens.

• palloquin
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-01-2021
Bel eens met DELL, misschien is daar wat mee te regelen...

Nieuw wordt het overgens nooit *goedkoop*...

Verwijderd

64mb is zat man
het zijn maar laptops!

Verwijderd

Is Leasen geen goed idee ? Ben je ook ingedekt bij eventuele storingen.

Verwijderd

DELL is wel eens in voor dat soort dingen..
Je kan de plaatselijke dealer proberen..

www.powerline.nl sponsoort www.onc.nl bv..
Nu krijgen we ook nog eens korting daar (wij == leerlingen)

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
64mb is zat man
het zijn maar laptops!
Ik zou in een laptop liever meer dan minder geheugen hebben dan in een desktop. Zeker als je er op moet werken. Denk eens hoeveel extra software/services/drivers een laptop draait: Pcmcia/IR/baterijstatus/enz enz. Mijn ervaring is dat extra geheugen in een laptop echt erg veel snelheidswinst opleverd.

Ik heb ff gezocht, bij mij op school heeft rob@si.hhs.nl de NOTEzaak geregeld, misschien wil hij jouw helpen.

Verwijderd

In België is er een promotieactie van een aantal instanties waarbij je een toshiba-notebook voor 55.000 bef krijgt met daarop de belangrijkste software ( in hun ogen: win 98, office 2000, encarta)
Nadeel is vooral het dstn scherm

Verwijderd

Neem contact op met Maxdata Benelux. www.maxdata.nl

Verkopen best goede notebooks tegen scherpe prijzen
Pagina: 1