De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hey thx er staat er inderdaad 1 van sony maar dat is de crx140e en er staat niet de crx140e-bp !Op donderdag 19 april 2001 00:28 schreef Evolution het volgende:
Probeer eens:
http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/
Suc6
Zou dat dan toch de goeie zijn, want als het fout gaat dan heb ik een probleempje
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Waarom wil je eigenlijk je firmware upgraden?
Als je geen problemen hebt, zou ik dit soort riskante upgrades liever niet proberen.
Als je geen problemen hebt, zou ik dit soort riskante upgrades liever niet proberen.
Er is niks gevaarlijks aan, vorige week mn bios gedaan en mn geforce , en fuck it waarom zou ik het niet doen.
Eigelijk was het omdat mn brander niet brande op 8 x maar dat doet ie nu wel
Eigelijk was het omdat mn brander niet brande op 8 x maar dat doet ie nu wel
Verwijderd
Ben het eens met EVOLUTION..... maar kijk gewoon op de Sony site
er staat ook altijd bij wat voor verbeteringen in de updates zijn.... soms kan het best veel uitmaken met inlezen maar fikken zelf zal bijna nooit verbeteren
er staat ook altijd bij wat voor verbeteringen in de updates zijn.... soms kan het best veel uitmaken met inlezen maar fikken zelf zal bijna nooit verbeteren
Staat geen reet op de site van sony
Pagina: 1