Ik heb 230 Watt ATX voeding, maar met mijn nieuwe proc (TB1000) lijkt dat te weinig te zijn. Dus ik zoeken naar een nieuwe, maar bij elcheapo zijn er maar 2 (!!) zaken die losse voedingen verkopen. Heeft iemand wat tips over waar ik op moet letten? Ik wil het liefst 400 Watt, maar 300 is denk ik het minimum
OK, na mij (al ik de eerste ben) begint iedereen over Enermax voedingen (www.oc-shop.nl) ook omdat die zo stil zijn, nu is dat niet zo erg, je CPU cooler zal er toch bijna altijd boven uitkomen. Maar ik zou je aanraden om een gewoon bij je lokale electronicaboer te kijken. Die hebben de spullen ook erg goed voor elkaar (hier in omg. Zwolle wel
)
Scheeld je ook vaak wel wat, en dan heb je echt geen bagger ding laatst een Powerman 300W gehaald (gebruikt In-Win ook) voor fl. 100 piekies
Scheeld je ook vaak wel wat, en dan heb je echt geen bagger ding laatst een Powerman 300W gehaald (gebruikt In-Win ook) voor fl. 100 piekies
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Ik heb ook een Powerman 300 Watt voeding, prima ding! Wordt ook onder andere merknamen in ietsjes andere uitvoeringen verkocht, bijvoorbeeld als In Win.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Enermax... om Dizzytal niet te laten vallen...
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
lol heb voor net boven de 100 piekies een atx 300watt gekocht, maar na het aansluiten krijg ik een zgn. POST-error. Geluid komt uit pc speaker (duh) en volgens boekje van mijn bord betekent het dat mijn geheugen niet is gevonden. Maar als ik vervolgens mijn oude voeding aansluit, start het weer wel op
Pagina: 1