[BC3] Kan je computer blijven hangen door cooler problem

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
mijn computer (p3 750mhz/asus moederbord/geforce2mx) blijft tijdens installeren van spellen en spelen van spellen hangen en doe de gekste dingen. Ook windows blijft hangen en heeft verschillende time-outs en dus dus soms geen ene ruk!!!!
waar zou dit aan kunnen liggen ik heb win98 en winme erop gehad en had bij allebei het zelfd probleem. Ik heb er zon proggie opgezet van asus en die zegt dat mijn cooler op nul staat ofzo, maar als ik mij kast open draai zie ik dat kreng toch echt draaien :'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Dat ie op nul staat wil nog nix zeggen. Voor de rpm metingen zit er in de fan een sensor die deze via een extra draadje aan je mobo doorgeeft. Heb je deze derde draad niet aan je fan hangen, staat de teller gewoon op 0

Verwijderd

Als je de rpm van je ventilatoren wil zien, dan moet je het stekkertje in een andere header steken, tot je rpm ziet.

Maar dat los het vastloopprobleem niet op.

Wat is de cooler temperatuur?

Welke spanningen staan er op Vcore en Vio?