Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Verwijderd
Dit wordt btw aangegeven in statbar, zou het een fout hierin kunnen zijn?
BVD
Verwijderd
Controleer hoeveel geheugen krijgt je agp-kaart?
Hoe groot is de harddisk caching?
Verwijderd
omdat jij het ben er blijft 127 mb over.Op woensdag 18 april 2001 23:23 schreef Wannapuf het volgende:
Statbar laat toch juist zien hoeveel geheugen er over blijft?
anyways je moet eens weten hoeveel windows al niet opvreet zonder ook maar 1 module te laden die je in je ctrl+alt+del tegen komt. Daarnast neemt dat c+a+d modules ook nog wat in.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Maar het verschil tussen Marlboro en mij lijkt me wel erg veel. Misschien dat er inderdaad bij hem vreemde dingen worden opgestart.
volgens mij heb jij geen use van 2mb maar nog maar 2mb vrij, bekijk je StatBar es goed. Ik kan nl. niet voorstelle dat je een OS draait dat maar 2mb geheugen gebruiktOp donderdag 19 april 2001 01:21 schreef MarcyDarcy het volgende:
Ik heb hier 98se en heb ook dat StatBar draaien...echter bij mij geeft ie een constante use van 2 mb aan (van de 64mb, pentium 100, doet er verders niet toe) en ik draai ook alleen de koe.
Maar het verschil tussen Marlboro en mij lijkt me wel erg veel. Misschien dat er inderdaad bij hem vreemde dingen worden opgestart.
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Heeft iemand ervaring met het volgende??
Ik heb thuis nog een oud PII bordje en CPU liggen, kan ik in die 66MHz bord ook werken met 100 MHz SDRAM??? heeft iemand dat voor elkaar gekregen, want terugklokken van het geheugen moet toch kunnen. een 100 MHz module moet toch op 66 MHz kunnen werken lijkt mij???
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat lukt inderdaad gewoon. Ik draai hier pc100 en pc133 met 66Mhz fsb procs. Dan heb je nog wat ruimte om die fsb omhoog te krikkenOp donderdag 19 april 2001 13:20 schreef Wingman25 het volgende:
Ook onder deze topic kan ik deze vraag stellen.
Ik heb thuis nog een oud PII bordje en CPU liggen, kan ik in die 66MHz bord ook werken met 100 MHz SDRAM??? heeft iemand dat voor elkaar gekregen, want terugklokken van het geheugen moet toch kunnen. een 100 MHz module moet toch op 66 MHz kunnen werken lijkt mij???
reboot: Start --> Afsluiten --> de computer opnieuw opstartenOp donderdag 19 april 2001 11:16 schreef Marlboro het volgende:
Uhum......hoe bedoel je een reboot?
Ik heb btw een grazende viervoeter (}:O-tje), PC health status, Asus ControlPanel en statbar altijd aanstaan.......
Op donderdag 19 april 2001 10:21 schreef RealCato het volgende:
[..]
volgens mij heb jij geen use van 2mb maar nog maar 2mb vrij, bekijk je StatBar es goed. Ik kan nl. niet voorstelle dat je een OS draait dat maar 2mb geheugen gebruikt
je hebt helamaal gelijk...en nu staat ie al een tijdje op 0 mb RAM vrij...dus ook ik ga ff rebooten (daar gaat de uptime van mijn koetje)
Als hij op 0 mb vrijstaat betekent dat dat hij de rest van het toe te wijzen geheugen gaat schrijven naar je swapfile, hier wordt je pc langzamer van. Het is dus idd handig om te rebooten of een memcleaner te gebruiken (memturbo bijv.)Op vrijdag 20 april 2001 01:47 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
je hebt helamaal gelijk...en nu staat ie al een tijdje op 0 mb RAM vrij...dus ook ik ga ff rebooten (daar gaat de uptime van mijn koetje)
Thx, da''s een nuttige tip. Ik ga gelijk eens kijken waar ik die kan downloadenOp vrijdag 20 april 2001 07:56 schreef RealCato het volgende:
[..]
Als hij op 0 mb vrijstaat betekent dat dat hij de rest van het toe te wijzen geheugen gaat schrijven naar je swapfile, hier wordt je pc langzamer van. Het is dus idd handig om te rebooten of een memcleaner te gebruiken (memturbo bijv.)
Use the search, Luke.Op donderdag 19 april 2001 13:20 schreef Wingman25 het volgende:
Ook onder deze topic kan ik deze vraag stellen.
Deze discussie is een vaste gast, en het antwoord is zoals altijd :
- theoretisch zou sneller geheugen altijd moeten werken op een langzamer bord;
- 133 MHz geheugen doet het altijd op een 100 MHz bord;
- niet elk 66 MHz bord kan samenwerken met sneller geheugen, een aantal van de oudere bordjes doen het nou eenmaal niet.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large