Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Klinkt gek, maar het kan dus wel.
EDO is de beste oplossing, als het maar 72 pins is.
Dus pak je reepjes maar uit de kast
(Oh ja, je garantie vervalt wel bij het gebruik van die Simms, maar dat mag zo te zien geen probleem zijn
)
EDO is de beste oplossing, als het maar 72 pins is.
Dus pak je reepjes maar uit de kast
(Oh ja, je garantie vervalt wel bij het gebruik van die Simms, maar dat mag zo te zien geen probleem zijn
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Hangt er vanaf welke de 4L heeft geen vrije slots (is wel een perfect ding btw)
moet je ff zoeken op de site van HP
Verwijderd
Op de laatste PC-Dump dag heb ik dat geheugen zien liggen. Kostte 5 piek voor 4 MB. Het waren geen normale Simm modules, want ze waren de helft korter.
Kijk dus voor je wat koopt eerst even goed in je printer wat er in moet.
Kijk dus voor je wat koopt eerst even goed in je printer wat er in moet.
Nee, het is een HP LaserJet 4 PCL5 printer. Dus zo''n groot, vierkant geval.Op woensdag 18 april 2001 23:17 schreef RdamRobin het volgende:
Hangt er vanaf welke de 4L heeft geen vrije slots (is wel een perfect ding btw)
Dit is um:
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
heb zelf een Laserjet 5 (MP), zou ook gewoon simm inkunnen, gewoon aantal simmetjes geprobeerd, totdat ik 2x8Mb vond dat werd geaccepteerd 
Nu heeft ie 19Mb
2Mb van zichzelf
1Mb uit Postscript module
16Mb uit de simmetjes
Nu heeft ie 19Mb
2Mb van zichzelf
1Mb uit Postscript module
16Mb uit de simmetjes
Uhm Tazzman,
Ik heb thuis ook zo''n HP Laserjet 4 staan.
En ik heb geheugen lopen zoeken..
Maar je moet goed opletten..
Want het geheugen moet TRAAAAAG zijn..
Alleen 30 pins 80ns werken.
Sneller werkt niet..
Heel vreemd, maar toch is het zo..
]-[enk..
Ik heb thuis ook zo''n HP Laserjet 4 staan.
En ik heb geheugen lopen zoeken..
Maar je moet goed opletten..
Want het geheugen moet TRAAAAAG zijn..
Alleen 30 pins 80ns werken.
Sneller werkt niet..
Heel vreemd, maar toch is het zo..
]-[enk..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Verwijderd
voor zover ik weet kunnen de meeste gewoon werken met 30 pins geheugen
ik heb zelf een laserjet III, daar gaat het iets moeilijker, daar moeten cartridges in. ik heb wel eens rond gekeken naar die dingen, maar die zijn nergens voor een redelijke prijs te vinden
ik heb zelf een laserjet III, daar gaat het iets moeilijker, daar moeten cartridges in. ik heb wel eens rond gekeken naar die dingen, maar die zijn nergens voor een redelijke prijs te vinden
30 pins geheugen.. ik heb volgens mij nog wel wat van die meuk in de rommelbak liggen.. Erhm kan je dat ding ook mollen door er fout geheugen in te stoppen? Tis maar een vraagje hoor.. ben er heel erg blij mee en wil er nog langer van kunnen genieten.
Overigens, als ik dat ding aan een print server knoop (een NT4 of Win2K bak), dan hoef ik het geheugen toch niet uit te breiden?
Ik heb hem namelijk nu aan mijn eigen PC zitten, een TB900@1Ghz met 256MB onder Win98SE en als ik een Visio tekening van 10 MB wil afdrukken dan kapt ie er halvewege mee met een "PC21 PRINTER OVERFLOW" melding.
We hebben zelf op kantoor hier ook een stel grote HP5s staan waar ook niet heel veel geheugen in zit. .maar deze hangen allemaal aan die HP JET kastjes enzo en hier kan ik wel gewoon grote tekeningen uitprinten. Iemand enig idee?
Ik heb hem namelijk nu aan mijn eigen PC zitten, een TB900@1Ghz met 256MB onder Win98SE en als ik een Visio tekening van 10 MB wil afdrukken dan kapt ie er halvewege mee met een "PC21 PRINTER OVERFLOW" melding.
We hebben zelf op kantoor hier ook een stel grote HP5s staan waar ook niet heel veel geheugen in zit. .maar deze hangen allemaal aan die HP JET kastjes enzo en hier kan ik wel gewoon grote tekeningen uitprinten. Iemand enig idee?
Pagina: 1