Toon posts:

[BC3] USB speakers, is dat wa...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Niemand enig idee?

Doe ik er verstandig aan om die speakers te kopen, of kan ik beter ander kopen?

Verwijderd

Topicstarter
Nou had ik van die goedkope prulboxen, maar die zijn verleden tijd. Het enige wat ze nu nog doen is kraken!

Nou heeft een vriend van mij nog Philips USB-Boxen liggen. Deze doet hij weg, omdat hij iets van dolby surround wou hebben. Nu heeft hij zo''n soundblaser huppeldefruttel (weet de naam niet). Maar nou kan ik die USB speakers overkopen. Maar is dat wat? Of vreet het CPU vermogen weg?

Het voordeel is wel dat ik m''n soundblaster 128 er uit kan slopen.

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
ze schijnen wel goed te zijn voor de prijs, alleen je kan toekomstige features zoals eax, a3d enzo wel vergeten, geluidskaart is niet meer nodig.
Is het de versie met sub?

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 13:52

afterburn

No more...

Werkt perfect, scheelt een pci slot en 1 of meerdere irq''s. Die philips boxen klinken ook erg goed.

Zaken als aex en a3d zul je moeten missen zoals al genoemd.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Verwijderd

Topicstarter
Maar vragen die USB speakers veel CPU tijd of valt het mee? Zijn er naast dat A3D nog andere nadelen.

Het is geloof ik de versie zonder Sub!

Verwijderd

Heb zelf de Philips DSS350. Je kunt zowelde USB kabel, alsook de uitgang van je huidige geluidskaart gebruiken. Je kiest zelf of je je geluid via USB of via je geluidskaart wilt weergeven.
Geen geluidskaart betekend dat je al je geluid digitaal moet verwerken (ook van je audio CDs). Geen aansluit mogelijkheid voor een microfoon of andere line-in. Beste is om je geluidskaart er gewoon in te laten zitten.
Pagina: 1