Verwijderd
Asus A7V133 / MSI K7T Turbo RAID
AOpen 1240 DVD 40x/12x
Creative Labs Soundblaster Live 5.1 Player
Lite-On 32x12x10 CD-RW
Noise Control Silverado
512MB Infineon pc133 (CAS2-2-2)
Western Digital 30GB 7200rpm (ATA100)
Western Digital 30GB 7200rpm (ATA100)
Asus V8200 GeForce 3 64MB
1.44? Sony Diskdrive
Dit moet `m dan worden m`n nieuwe systeem.
Heeft iemand nog verbeteringen? Ik hoor ze graag.....
mag ik vragen wat dit kost?
Verwijderd
4263,- excl verzendkostenOp woensdag 18 april 2001 21:13 schreef FFF het volgende:
ziet er vet uit, had bijna opmerkingen, over de prijs kaliteit verhoudingen, maar zo te zien wil je be beste/of heb je geld zat
mag ik vragen wat dit kost?
incl. BTW? Da''s dan netjes! Waar koop je de PC dan?Op woensdag 18 april 2001 21:18 schreef schumache het volgende:
[..]
4263,- excl verzendkosten
Evt. zou je de Lite-On 32x12x10 CD-RW kunnen vervangen door een Plextor 12x... (of 16x
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Verwijderd
was ik wel van plan maar ik twijfel tussen 4 bordjes:Op woensdag 18 april 2001 21:23 schreef FerryHeibrink het volgende:
Gebruik je de Raid functie ook
Asus A7V133
MSI K7T Turbo RAID
AOpen AK73-1394
IWill KK266-R
Verwijderd
pfff ik heb me helemaal nog niet verdiept in waterkoeling. Wat kost zo iets?Op woensdag 18 april 2001 21:25 schreef Aikon het volgende:
Mooi systeempje, alleen geen Diskdrive nemen, die zijn ietwat ouderwets. En die Silverado schijnt toch niet zo goed te koelen in de praktijk, neem "gewoon" waterkoeling.
http://www.tweakers.net/nieuws/16612
http://www.waterkoeling.nl
Bij de laatste site staan nog links naar andere sites
gezien je sig heb je toch nog een dikke ?
of heb ik dat nou verkeerd?
je bent errug gek als je die pc in je sig NU al wilt vervangen
ik zou em hooguit upgraden
Verwijderd
Mja Mja ik ben gewoonOp woensdag 18 april 2001 21:49 schreef frenkpie het volgende:
is die comp voor jezelf?
gezien je sig heb je toch nog een dikke ?
of heb ik dat nou verkeerd?
je bent errug gek als je die pc in je sig NU al wilt vervangen
ik zou em hooguit upgraden
Kost op zich niet zo heel veel.Op woensdag 18 april 2001 21:26 schreef schumache het volgende:
pfff ik heb me helemaal nog niet verdiept in waterkoeling. Wat kost zo iets?
Radiateur 25,- (sloop)
Waterblok 120,- - 160,-
Slangetjes
Pompje 40,-
Reservoir 25,-
Dan blijft ie wel koud. Kijk ff in de Search en op www.waterkoeling.nl
Ik bedoel maar te zeggen, een 1.1 Gig moet toch snel genoeg zijn voor Photshop etc.
Whatever.
Verwijderd
heb je geen peltier nodig dan?Op donderdag 19 april 2001 08:58 schreef Aikon het volgende:
[..]
Kost op zich niet zo heel veel.
Radiateur 25,- (sloop)
Waterblok 120,- - 160,-
Slangetjes
Pompje 40,-
Reservoir 25,-
Dan blijft ie wel koud. Kijk ff in de Search en op www.waterkoeling.nl
want als dat het geval is moet je dus weer koelers kopen om die peltier te koelen en je radiator. Dus heb ik nog steeds een herrie in m`n kast. En dat wil ik juist niet!
succes,
Mhmm, ik zie de Abit Kt7a-Raid er niet tussen staan..!?Op woensdag 18 april 2001 21:26 schreef schumache het volgende:
[..]
was ik wel van plan maar ik twijfel tussen 4 bordjes:
Asus A7V133
MSI K7T Turbo RAID
AOpen AK73-1394
IWill KK266-R
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Verwijderd
Bij mij koelt hij mijn 1200@1600 gewoon op 42°C idle en 50°C stressed
ja zeker geld teveelOp woensdag 18 april 2001 21:52 schreef schumache het volgende:
[..]
Mja Mja ik ben gewoonlaten we het daar maar op houden.
ga je die nieuwe comp ook zeker over 3 maanden vervangen
Als je de slangetjes lang genoeg maakt zet je de ventilator en de radiator toch gewoon een kamer verder?Op donderdag 19 april 2001 10:20 schreef schumache het volgende:
heb je geen peltier nodig dan?
want als dat het geval is moet je dus weer koelers kopen om die peltier te koelen en je radiator. Dus heb ik nog steeds een herrie in m`n kast. En dat wil ik juist niet!
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
:?Waar???Op woensdag 18 april 2001 21:18 schreef schumache het volgende:]
Vertel het me!!
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
ja ik wil ook wel weten waar je dit haalt...want ik ben van plan om binnekort ook een soort gelijk systeempje te halen...maar ik kom over de 5000 heen (maar hier zit ook geen monitor bij of wel)Op woensdag 18 april 2001 21:18 schreef schumache het volgende:
[..]
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!