Toon posts:

[BC3] HP printer geeft strepen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
de printkop schoonmaken??
ja is absoluut niet bijdehand bedoeld maar dat is het enige wat ik kan verzinnen
das bij mij de enige oorzaak waarom ie strepen geeft

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hey,

Ik heb een HP Deskjet 670C en als ik hiermee tekst print, dan komen er allemaal strepen door de letters heen :( Ik heb er al een nieuwe cardridge in gestopt, maar helaas zonder resultaat. Wie weet hoe ik dit kan verhelpen?

Regards, Tiger

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
heeft te maken met het papier dat je gebruikt inkt is inkt dus papier zuigt de inkt op als hij te snel is zal daardoor het resultaat zijn strepen

hp niet bellen kost geld gewoon even duurder papier halen hema papier gaf bij mij problemen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Gewoon je printer goed schoonmaken. Niet alleen de printkoppen maar het papiergeleide railtje ook. Daar zit vaak rotzooi op.

Succes

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 13:13
Ik heb ook een 670C En ik had ook strepen. Heb m ff uitgeblazen met een compressor (wel eerst ff inkpatronen eruit halen) En daarna de inktpatronen schoongemaakt met een schoonmaaksetje van de HP (was een keer gratis te bestellen :)) En toen waren de strepen verdwenen.

Maar ik heb pas geleden weer een nieuw probleem erbij. Elke keer als ik print geeft ie de melding dat mijn kleurenpatroon niet goed erin zit. Maar hij print wel gewoon in kleur uit als je "ok" drukt. Het is alleen een beetje vervelend dat elke keer die pop-up komt.

• BC3 Victim
pep82 die zelfde pop up heb ik ook gehad ligt aan de kop van de inkt cartaridge

tip cartridge aangetekend versturen naar hoofdkantoor hp 2 weken wachten bellen dat je nog geen bericht hebt ontvangen
zijn gaan zoeken in de post vinden niks jij krijgt een nieuwe cartridge toegestuurd uit frankrijk komt te laat aan ze bellen heb je hem al ontvangen je zegt nee en ta da 2 cartidges als je een beetje geluk hebt

Verwijderd

Het rubbertje waarmee de kop wordt vuilgemaakt schoonmaken. (aan de rechterkant bij de parkeerpositie)

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

in die printer zit rechts in de hoek dat parkeer bakje dat ken der uit gewoon in een bak met water gooien en helemaal schoon schrobben goed laten drogen en ding doet het dan weer prima !

Sommige mensen....

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 20:54
Kijk even aan de onderkant van de cartridge houder, daar wil nog wel eens stof aan gaan hangen, dat dan vervolgens door de net geprinte inkt heen sleept. Ik heb meerdere printers gezien die dit probleem hadden.
Pagina: 1