[BC3] Een prutsonderdeeltje voor een laptop. WAAR?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een Digital laptop, en het flatcable-tje (?) tussen onderste deel van de laptop en het scherm is kapot. Zo''n kabeltje moet voor een paar piek te maken zijn, maar Compaq (heeft Digital overgenomen) levert ze alleen in combinatie met TFT-scherm |:( (1500-2000 piek) :(. Iemand een idee waar ik zo''n ding kan kopen?

grtz Kaptein

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Je kan misschien een defecte laptop van ''t zelfde type zoeken (heb je ineens nog een paar andere wisselstukken) of je kan eens iemand opzoeken die wat kan solderen die het eventueel kan herstellen.

Verwijderd

Sloop een IDE flatcable ?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
zo''n flatcable in een laptop is wat dunner: ide flatcable is een paar keer zo dik (laptop kabeltje is niet veel dikker dan papier) en een ide kabel is niet flexibel genoeg.... daarom is zo''n laptop kabeltje ook zow moeilijk te fixen.

grtz Kaptein

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Zo''n zelfde soort kabeltje zit ook in een cd-rom speler.

Het is zo''n plasic geval met koperen kernen die je ziet zitten.

Verwijderd

Deze bedoel ik dus,
sorry voor het formaat

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~bjhm.velthuis/q.jpg
Pagina: 1