[BC3] USB muis en ps2 toetsenbord ???

Pagina: 1
Acties:

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-05 16:04

mymind*

A Beautiful Mind

Topicstarter
Ik heb een probleem met m''n nieuwe USB muis.
Het is een Logitech Cordless Mouseman Optical. Toen ik het beestje uit zijn doosje lokte en hem aansloot op mijn (draaiende) systeem (via USB) werkte het perfect!
De problemen begonnen toen ik opnieuw op moest starten.....
Toen windows 2000 klaar was om de login met het bijbehorende password te ontvangen deed mijn toestenbord het niet meer.
Na opnieuw opgestart te hebben zonder muis kon ik wel inloggen. eenmaal binnen kon ik de muis wel aansluiten en volop muizen.

Met het PS2 verloopstukje werkt het overigens wel probleemloos, maar ik wil graag als ik iets met USB koop dat het dan ook zo werkt.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
HEY dat probleem heb ik ook de ene x doet het toetsenbord het wel (met usb muis aangesloten) en de andere x doet ie het niet..

d8 dat et door mn overclockzooi kwam...

dat windows dan niet meer reageerde ofsow
maar ik heb mn toetsenbord gwoon usb gemaakt ik kom ineens op et idee:)

werkt goed :)

:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
PS2 voeldoet wel hoor...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-05 16:04

mymind*

A Beautiful Mind

Topicstarter
Het is al gelukt,
ik heb een beetje met de usb instellingen in m''n bios lopen klooien en nu werkt het gewoon met USB

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-04 23:13

Koelkasten

har har koelkast op je knar

idd

ik ook in bios zitten kloten met USB zooi en toen werkte het alsnog vind ik het een fijner gevoel als ze gewoon met die verloop dingen op ps2 zitten dat geeft me een ouder vertrouder gevoel

enne usb steelt processor tijd niet ps2 wel niet ????

Sommige mensen....