Ik heb net 2 Gravis Gamepad Pro''s(niet USB) aangeschaft, als ik er eentje aansluit doet hij het helemaal goed, maar als ik er twee aansluit switcht ie steeds van controller. Bijv. in Need for Speed III ben ik speler 1 en heb controller 1, maar na een paar seconden ben ik met controller 1 speler 2. Hoe komt dit?
Heb toch gewoon geduld jongen...... als je zo gaat beginnen help ik je ook al niet meer...... tsssssssssss.... ;););)Op woensdag 18 april 2001 18:58 schreef Gangsteroe het volgende:
^^omhoog
Nee, sorry, ik weet geen oplossing...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb ook geduld, alleen niet zoveelOp woensdag 18 april 2001 19:00 schreef Spike5000 het volgende:
[..]
Heb toch gewoon geduld jongen...... als je zo gaat beginnen help ik je ook al niet meer...... tsssssssssss.... ;););)
Nee, sorry, ik weet geen oplossing...
Ik heb ook zo''n ding, en heb een keer met een vriend dit geprobeerd, gaf verder geen enkel probleem, ook verder geen software instelling nodig, dus ik heb geen oplossing.
Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie
Een ander probleem met 2 van die Gamepad Pro''s:
als je ze aansloot werkten ze perfect, maar na een reboot totaal niet meer. Eruithalen en weer erin en ze werkten weer...
Heel vaag, Gravis zelf had ook geen idee..
als je ze aansloot werkten ze perfect, maar na een reboot totaal niet meer. Eruithalen en weer erin en ze werkten weer...
Welke versie gebruikte je dan?Op woensdag 18 april 2001 20:53 schreef Arzie het volgende:
Een ander probleem met 2 van die Gamepad Pro''s:
Pagina: 1