Toon posts:

[BC3] Gegeugen dat niet volledig werkt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst van mijn 128mb pc100 intern geheugen 256 laten maken. Toen ik die avond gelijk ff 3dmark 2001 draaide ging hij af en toe (onder het benchmarken) spontaan opnieuw opstarten. Daarna ging is gewoon Counterstriken en toen liep hij af en toe vast. Na een half uur ofzow. :(:(:(

Nu ben ik terug gegaan naar de winkel waar ik mijn computer heb gekocht en toen zeiden ze dat als het geheugen niet goed zou zijn dat je dat dan ook gewoon in Windows merkt. :?:?:?:?

Wat kan ik nu zeggen?
Ik wil nu namelijk gewoon een nieuw geheugen reepje maar daar doen ze best moeilijk over. Ze zeggen ook dat het vaag is dat het alleen in het spel gebeurt want het is inmiddels 2 weken later en nu doet hij 3dmark 2001 wel gewoon goed.:'(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:48

Exirion

Gadgetfetisjist

vertel eerst eens wat meer over je systeem: mainboard, cpu, overclocken of niet, merken geheugen, etc

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Athlon (classic) 800
msi moederplank
256 pc100 geheugen (1 reep)
merk weet ik niet. Ik heb gewoon 128 erbij gevraagt

Niets is overklokt

Verwijderd

op zich is het niet vreemd dat je er in windows niets van merkt...je krijgt pas problemen als meer geheugen aanspreekt(zoals in een spel)..en dan gebruik je het nieuwe geheugen..dat van die 3dmark2001 weet ik niet...het lijkt me dat dat ook veel geheugen gebruikt....gewoon ruilen die handel!..

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:48

Exirion

Gadgetfetisjist

Er zijn een paar memory testprogramma''s die je geheugen stressen en echt alles testen. Als je daarmee een fout kan vinden dan moet je het geheugen meteen omruilen. Maar eerlijk gezegd ligt het bij oudere Athlons ook vaak aan de mainboards.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Dat zei ik ook al tegen ze!!!
stelletje naaiers:r:r:r
volgende computer koop ik ergens anders

daarmee bedoelde ik Fatboy zijn reactie

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
by wie heb je t gekocht?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
CC house in Arnhem

Zie ook hier: http://www.cchouse.nl/

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 april 2001 17:46 schreef Exirion het volgende:
Er zijn een paar memory testprogramma''s die je geheugen stressen en echt alles testen. Als je daarmee een fout kan vinden dan moet je het geheugen meteen omruilen. Maar eerlijk gezegd ligt het bij oudere Athlons ook vaak aan de mainboards.
Welke dan?
en hoezo deed mijn oude geheugen het dan wel?
Pagina: 1