Toon posts:

[BC3] Probleem met mijn ''neppe'' inkt-catridger !

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een hp 400 printer en mijn inkt was op.

Dus kocht een ''nep'' inkt van het merk ''wecare'', omdat die goedkoper zijn dan die originele.

Maar als ik die erin stop dan geeft mijn printer de foutmelding (lampje van printer knippert) dat mijn inkt moet worden verwisseld.

Dat is erg vreemd want dat inkt is natuurlijk niet leeg; er zat een zegel op....heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Thnx,

Tolga

Verwijderd

Kan zijn dat de software niet heeft gezien dat hij nu vol is.
Anders ff deleten en je hp opnieuw installeren ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik had nog een andere ''opgedroogde'' volle inkt, die dus niet meer werkt. Als ik die erin deed dan gaf die geen foutmelding... maar kon natuurlijk niet schrijven. Dus het ligt denk ik toch aan iets anders... kan er iets kapot zijn aan die cartridger want dan breng ik hem zsm weer terug !

Verwijderd

Heb je hem goed aan gedrukt zodat je een lichte klik hoort.
Zou het anders ook niet weten,of je hebt niet de goede voor deze hp,want op het cardridge zit ook de printkop.

Verwijderd

Topicstarter
jammer ik had mijn oude originele afgegeven bij de winkel ivm milieu. Nou kan ik het kopje niet verwisselen... wat kan ik nu nog doen?

Verwijderd

Jep dit probleem had ik ook met mijn Canon.
WAt ik heb gedaan is de printkop van de orginele afslopen en vervolgens op de WECARE monteren. Ik vond de kwaliteit echt bagger trouwens :(

Verwijderd

Topicstarter
UPDATE !!!!!!!!!

Ik heb die imiddels ingeleverd en een andere nep-merk gekocht: lifesaver bij Expert. Maar die geeft dezelfde probleem !!!!!! :(:(:(:(:(:(:(:(:( Ik denk dat ik deze gewoon weer ga inleveren en gewoon een originele kopen ( inkt: 100 piek...printer zelf 150 !) of ik koop een nieuwe printer met al een inkt erin !

Verwijderd

Is inderdaad tegenwoordig te gek voor woorden. De printer is bijna goedkoper dan de inkt. Ik had eerst een epson stylus photo 500. Als student zijnde geen zin om 100 piek uit te geven aan inkt, en dus wat inkt met een injectienaald gekocht. Mooi dat de printer dus nu stuk is.
Dus toch maar gewoon dure inkt kopen. En ik print nu gewoon weer met me oude HP 400 en ik moet zeggen die gaat een stuk langer mee met z''n inkt. Dus dan vallen de kosten nog wel mee.

Verwijderd

gebruik voor mijn epson stylus color 600 alleen maar el cheapo patronen, werkt nu al meer dan 3 jaar. Patroon erin dan even de koppen 5 keer reinigen :z en werken. El cheapos kosten maar F20,- totaal voor een kleur + zwart.>:)

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
Om deze reden ben ik afgestapt van inktjet printers (heb 2 epson 500''s versleten en velen van klanten zien sneuvelen)
Verder print ik nauwlijks kleur.
Ik heb nu een Laserjet en die is trouwens bij veel afdrukken een stuk goedkoper dan een inktjet.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Had dit probleem dus ook met mijn epson 660

wat is nu het probleem: de wecare dit ik koop heeft geen sensortje op de cartridge de originele wel....ik denkd dat hierdoor je printer niet kan zien dat hij stiekem wel gevuld is....

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
Bij de Hema kun je ook noname-inkt kopen (gewoon Hema huismerk met Pelikan inkt...) zijn een stuk goedkoper en werkt perfect...alleen het droogt iets langzamer...
Nog nooit problemen mee gehad inmiddels 2de patronen in mijn HP660C
Pagina: 1