[BC3] Draadloos Optical en LAN? ehhhh.....

Pagina: 1
Acties:

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ehh kan je die nie onderop op verschillende frequenties zetten..?? en voor de rest gaan ze meer 2 meter var ofzow he..

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 21:19
ALs ik nou in de toekomst weer een LAN-party heb en er zijn meerdere mensen met een draadloze optical van Logitech. Gaan die signalen dan storen en bestuur je dan niet iemand anders zijn muis. Of heeft elke muis gewoon een eigen frequentie/code? :?

tampert, kriminalpolizei

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:45

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Die dingen van Logitech hebben dacht ik 64 of meer frequenties.. en op een LAN waar meer dan 64 cordless dingen op 10 vierkante meter zitten zit je toch TE dicht op elkaar ;)

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
ik dacht dat een draadloos niet echt snel genoeg was om mee te gamen. Dan bedoel ik meer net dat beetje langzamer dan een gewone draad muis?

Could I be wrong ;)
Maar ik denk ook dat Logitech meerdere frequenties gebruikt, dus het zal wel meevallen.

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 21:19
ff Off-topic

Dat gezeik altijd met die dpi op een muis. Die van logitech heeft 800 dpi. Niet ver van een boomslang die er 1000 heeft. Dat verschil is echt jezusklein, dat merk je bijna niet Maar goed, hoeveel dpi heeft een gewone ps2 muis dan wel niett van 29 gulden?

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

Een gewone muis heeft maar zo''n 400dpi.
De ook de optical geeft maar ongeveer 400dpi door aan je compu, de 1000dpi die wordt opgegeven is de optische res.
Ik heb zelf de boomslang 2000, en dat merk ik wel bij CS.8-)

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Op woensdag 18 april 2001 14:50 schreef Evilernie het volgende:
ff Off-topic

Dat gezeik altijd met die dpi op een muis. Die van logitech heeft 800 dpi. Niet ver van een boomslang die er 1000 heeft. Dat verschil is echt jezusklein, dat merk je bijna niet Maar goed, hoeveel dpi heeft een gewone ps2 muis dan wel niett van 29 gulden?
Dat optical mices niet zijn om te gamen heeft een heel andere reden hoor...

aals je em namelijk te snel van de ene naar de andere kant beweegt, dan raakt je muisje ''de weg kwijt'' en dan krijg je HEEELE rare bewegingen,

dus als je gewend bent om je FPSs op een heel lage sensitivity te spelen, dan wil het nog wel eens voorkomen dat je opeens naar de vloer of het plafond aan het kijken bent :)
Pagina: 1