Ik heb echt een ongeloofelijk vreemd probleem, namelijk, als ik mijn monitor aan doe, terwijl mijn modem (DEMOS 1
) verbinding heeft met internet, verbreekt hij die verbinding gewoon.
Das erg vervelend, omdat ik redelijk vaak mijn monitor uit zet, bijvoorbeeld terwijl ik aan het downloaden ben, en ik wil de downloadstatus zijn, flikkert hij mijn internet verbinding eruit.
Waardoor komt dit, en wat doe ik ertegen?(naast de modem ver weg zetten)
Das erg vervelend, omdat ik redelijk vaak mijn monitor uit zet, bijvoorbeeld terwijl ik aan het downloaden ben, en ik wil de downloadstatus zijn, flikkert hij mijn internet verbinding eruit.
Waardoor komt dit, en wat doe ik ertegen?(naast de modem ver weg zetten)
Verwijderd
Een monitor verbuikt heel veel stroom. Als je de monitor aan doet krijg je dus even een spanningsverschil. Hier kan je modem blijkbaar niet goed tegen.
Oplossing is idd je monitor op een andere groep zetten
Oplossing is idd je monitor op een andere groep zetten
Overstappen op ISDN, ben je nog altijd 50 keer sneller dan met zo''n DEMOS modem......
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Je modem en/of je monitor is niet ontstoord.
Ik heb hier ook zoiets. Mijn 19" degaussed opnieuw als ik de 14" die ernaast staat aanzet. In mijn geval is het duidelijk de schuld van de 14".
Koop een beter modem zou ik zeggen.
Je hebt wel zowel computer als monitor geaard neem ik aan ?
En ik snap niet waarom je je monitor uitzet maar da''s weer wat anders. Misschien als je in de zelfde kamer slaapt, maar dan ga je niet halverwege checken hoe ver hij is.
Ik heb hier ook zoiets. Mijn 19" degaussed opnieuw als ik de 14" die ernaast staat aanzet. In mijn geval is het duidelijk de schuld van de 14".
En ik snap niet waarom je je monitor uitzet maar da''s weer wat anders. Misschien als je in de zelfde kamer slaapt, maar dan ga je niet halverwege checken hoe ver hij is.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Dat zeg jijOp woensdag 18 april 2001 17:28 schreef VlasBaard het volgende:
Je modem en/of je monitor is niet ontstoord.
Als ik moet eten ofzo, zoals net weer.
De optie een betere modem kopen zou ik graag willen doen, als het mogelijk zou zijn geweest in dit godvergeten gat. En ik heb niks hier geaard, mijn pa is daar te lui voor.
Waarom zou je je monitor dan uitzetten ? Ik bedoel, je hebt er toch geen last van of zo.Als ik moet eten ofzo, zoals net weer.
Dat verklaart ook wel het een en ander. Zeker bij 56k modems wil je gewoon altijd alles aarden. Waarom je pa ? Toen ik nog bij mijn ouders woonde heb ik daar ook aarde aangelegd (jaar of 4 terug).En ik heb niks hier geaard, mijn pa is daar te lui voor.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
hmm ff er vanuitgaand dat het een intern modem is, zomaar 1 idtje:
wat als je eens probeert om je modem in te pakken met alminiumfolie, dit helpt tegen magnetische velden, en monitoren genereren een GIGANTISCH magnetisch veld als je ze aanzet.
verder kan je dingen gewoon aarden door een draadje van je kast naar je kraam of verwarming te leggen.
wat als je eens probeert om je modem in te pakken met alminiumfolie, dit helpt tegen magnetische velden, en monitoren genereren een GIGANTISCH magnetisch veld als je ze aanzet.
verder kan je dingen gewoon aarden door een draadje van je kast naar je kraam of verwarming te leggen.
Pagina: 1