De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ook zou ik de videokaart ff herzien.
Radeon 64 MB DDR Retail is cool
Hercules GF2 is ook cool
ASUS zou ik niet gauw doen (no flamez, just trying to help)
Verwijderd
Tis maar net wat je uit wilt geven, maar nu de Elsa Gladiac Ultra minder als 900 piek kost zou ik die nemen...Op woensdag 18 april 2001 12:55 schreef Manon het volgende:
Asus V7100 GeForce2 MX TV-Out (f 300)(of toch Asus V7700 GeForce2 32MB DeluxeTV)
If you didn't win today, you can always win tomorrow
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Op woensdag 18 april 2001 13:00 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik zou een V7700 pakken, voor de rest is ie wel oke (o, en een 100Mhz FSB Tbird, mijne loopt nu op 1272 met coolermastertje erop op 48 graden).
En ten tweede denk ik dat een axia wel wat hoger wil dan 1272
Verwijderd
l.e.z.e.nOp woensdag 18 april 2001 14:36 schreef J.A.M.F. het volgende:
IMHO Abit KT7A (evt RAID), PC150, Western Digital 400BB of 600BB, Elsa Gladiac GTS (rally is cool met 3d brilletje!!) Wat voor kast ben je van plan te nemen?
alleen ook ik zou een IBM HD nemen zeer goede ervaringen mee namelijk.
En die over die videokaart, het is een mooie prijs voor een goede kaart en zo kan je voor weinig geld evt volgend jaar een GF3 MX kopen.
Asus doet tegenwoordig zo veel, dat ze de mobo-afdeling vooral als melkkoe gebruiken om de ontwikkelingen op andere afdelingen te financieren.Ze zijn misschien nog wel de beste, maar de prijs/kwaliteitsverhouding is helemaal zoek. misschien moet je dat als consument niet te veel aanmoedigen.
Maar als je graag wat uitgeeft is die a7m266 van asus wel wat.
of nog ff wachten tot de problemen met de via kt266 chipset zijn opgelost en kijken waar ze die opprikken (da''s wat ik doe)
Persoonlijk voel ik ook wel wat voor een IBM schijf maar op een Maxtor krijg ik drie jr garantie dus kan die nog eens krokkerdekrok doen. Voor de rest blij te horen dat het niet allemaal kak is. Over die fsb 100 of 133, is dat hetzelfde als 200 en die 266 zoals vermeldt in prijskijk? o ja die kast is er eentje van compuland (300w zwart en kewl!!)http://www.computer-land.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=300 alvast weer bedankt:)