Toon posts:

[BC3] Toetsenbord op PS2 EN USB

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Ik heb een Microsoft Natural nogwat keyboard (die ''kromme'' ja ;)). Op de PS2 port werkt ie goed, maar op de USB gaf wat problemen. Eerst deed ie het niet in het bootmenu van windows 2000/98 en in de bios, maar dat heb ik ingeschakeld in de bios, toen werkte die wel. Maar onder windows werkt het nu niet meer. En aangezien er 2 USB porten op het toetsenbord zit wil ik daar toch graag gebruik van maken. Is het daarom mogelijk om me toetsenbord zowel in de PS2 port als in de USB port te pluggen? Dat heb ik nu, en het werkt ook wel, maar kan het geen kwaad? Ik kan me namelijk herinneren dat iemand ooit eens een stuurtje in de USB en de gameport gepropt had, toen begon zijn hele PC blauwe schermen e.d. te geven. Ik heb er nu nog nix van gemerkt, maar ik vraag het maar voor de zekerheid.

In de search heb ik overigens wel wat gevonden, maar ik wilde het toch nog zeker weten.

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Volgens mij maakt het nix uit.

''k heb zelf een Logitech I-thouch keyplank met PS/2 en USB aansluiting en een USB hubje in het keyplankje zelf (zelfde wat jij hebt).

Keyplank zowel aangesloten op PS/2 poort als USB poort.

PS/2 poort voor keyplank zelf en USB poort voor USB hub en het werkt fatastisch.

No problems hiero. 8-)

Good goan

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt :).

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 17:04

Kris2904

found his match in SoaD

Van wat ik uit de handleiding van het Internet Pro keyboard op kon maken, is officieel de PS/2 stekker voor het toetsenbord zelf en de USB stekker voor de ingebouwde hub. Het is dus zelfs de bedoeling dat je ze allebei inplugged (sp).
Let wel op dat het een passieve USB hub is, ik geloof dat de grens van het totale toelaatbare stroomverbruik bij 500 mA ligt.

Was getekend, enz. | specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon de handleiding niet meer vinden :).

Maar bedankt voor de info! Ik heb momenteel er alleen een MS Gamevoice aan hangen, dus met het stroomverbruik zal het wel meevallen. Als er toevallig een modder-eter langsfietst, hij mag op slot :P.

Verwijderd

ik kan da niet :( ps2 connector opgeblazen

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:15

LopeZ

Too much is never enough

Zucht, eerst datum dan posten
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.