...gebruikt dat eigenlijk veel processor?
Als dat zo is wil ik namelijk liever een sb live 1024 in mijn nieuwe
want die gebruikt 0%...
Als dat zo is wil ik namelijk liever een sb live 1024 in mijn nieuwe
Verwijderd
nee, het enige nadeel dat de kwaliteit van on-board geluid vaak te wensen over laat. een goeie geluidskaart lost dit op.Op dinsdag 17 april 2001 18:38 schreef PowerUser het volgende:
...gebruikt dat eigenlijk veel processor?
Als dat zo is wil ik namelijk liever een sb live 1024 in mijn nieuwewant die gebruikt 0%...
Verwijderd
Is niet waar. Ik heb de on-board sound van de MSI K7TPro2-a (Via dus) en als ik winamp aan heb staan, hoor ik ook de klikjes van Internet Explorer en ook de geluidjes van ICQ en MSN...Op dinsdag 17 april 2001 20:28 schreef algabra het volgende:
Onboard soundcards produceren slechte sound (zeer veel ruis:(). En ze zijn gelimiteerd op 1 geluidsbron. vb. Als je winamp sound maakt, dan maak real player geen geluid en omgekeerd.
Je bedoeld full-duplexOp dinsdag 17 april 2001 20:28 schreef algabra het volgende:
Onboard soundcards produceren slechte sound (zeer veel ruis:(). En ze zijn gelimiteerd op 1 geluidsbron. vb. Als je winamp sound maakt, dan maak real player geen geluid en omgekeerd.
Alleen met een goede geluidskaart kan je alles doorelkaar spelen. 5 verschillende programma''s maken samen sound, no problem! Ik heb die limiet van een SB Live nog niet ontdekt:).
/dev/null
Hmmm.... veel moederbord fabrikanten gebruiken gewoon creative of Yamaha chipsets onboard dus ruis is niet of nauwelijks hoorbaar.Op dinsdag 17 april 2001 20:28 schreef algabra het volgende:
Alleen met een goede geluidskaart kan je alles doorelkaar spelen. 5 verschillende programma''s maken samen sound, no problem! Ik heb die limiet van een SB Live nog niet ontdekt:).
SB PCI 128 is ook een goede standaard sound kaartje zonder teveel opties. Als je muziek maakt of je gebruikt veel surround toepassingen dan koop je beter een SB Live
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Ik kan gewoon in ICQ typen, en hoor ik dat typemachine, terwijl ik bij winamp een MP3 afspeel.Op dinsdag 17 april 2001 20:28 schreef algabra het volgende:
SB PCI 128 is ook een goede standaard sound kaartje zonder teveel opties. Als je muziek maakt of je gebruikt veel surround toepassingen dan koop je beter een SB Live
Dan is er echt iets mis met je PC. Ik heb nergens last van, nog van kraken nog van ruis. En zoals je in deze thread kunt lezen zijn er meer die het verder wel goed geluid vinden.Op woensdag 18 april 2001 12:14 schreef dawuss het volgende:
Dat je van die ruis niet veel hoort, is dus echt ONZIN! ten eerste kun je je boxen harder zetten dan het gezoem van je pc, en ruis is geen gezoem!
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
[mierenneukmode]Op dinsdag 17 april 2001 19:28 schreef Freak_66 het volgende:
[..]
nee, het enige nadeel dat de kwaliteit van on-board geluid vaak te wensen over laat. een goeie geluidskaart lost dit op.
(trouwens de soundblaster live 128 pci, is ook een uitstekende kaart en minder duur dan de 1024)*D
if broken it is, fix it you should