[BC3] Welke Kast ?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Laast een brander gekocht. Wil ik hem inbouwen past ie niet in m''n kast :(
Heb een asus a7v en met die noname kast stoot ik met de brander tegen het eind van m''n mobo aan. Ben dus opzoek naar een nieuwe kast. Liefst midi-tower met een 300watt voeding.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

NOT AGAIN

Verwijderd

neem geen codegen; deze hebben wel 4 5 1/4, maar je kunt er maar 2 gebruiken omdat je kast uitsteekt. Gewoon 300 watt kast, die extra breed of lang is. Je kunt eigelijk het beste kijke in de winkel zelf of op de beurs, dan zie je meteen of je genoeg ruimte hebt

• BC3 Victim
Sorry, maar heb de search gebruikt.
Maar kan niks vinden over wat er nou in zo kast past. Heb dus geen zin om een kast te kopen om er achter te komen dat het er niet in past.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

en kijk dan meteen of de kast goed afgewerkt is. Bij merkkasten geen probleem, maar bij een no-name zou ik me nog een keer bedenken wanneer je ziet dat die gaatjes bij de pci poorten aan de achterkant niet lekker zijn afgewerkt, want dat is echt bloed irritant :(

Verwijderd

Antec Performance Series ATX Case (SX830 EC)

305,- pietermannen

bij www.ned-cool.nl

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/emike/1030black.jpg

* Bierkameel gaat deze binnenkort kopen :)

Typo :(

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Yep, Antec Performance Series kasten zijn echt top :)

zelfs zat ruimte voor me waterbak en radiator :)

en er zitten standaart 2 80mm fans in die 26db geluid produceren dus lekker still dan die sunon super straal turbines ;)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:01

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 17 april 2001 17:13 schreef The_WuZ het volgende:
Laast een brander gekocht. Wil ik hem inbouwen past ie niet in m''n kast :(
Heb een asus a7v en met die noname kast stoot ik met de brander tegen het eind van m''n mobo aan. Ben dus opzoek naar een nieuwe kast. Liefst midi-tower met een 300watt voeding.
Ik zou zeggen, koop gewoon een Aopen hq/hx-08 en je hebt ruimte zat.

[off-toppic]
Bevalt die asus a7v ? ik wou er zelf ook zoeen bij me nieuwe systeem gaan kopen ( AMD thunderbird 1 GHz )
[/off-toppic]

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• urchuin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-03 15:45
Iedere no-name kast die ik heb gekost heeft mij niet meer als 100 piek gekost. En ik heb er nooit problemen mee gehad.

Voor bijna Fl 150,- kan wel betere computerspullen kopen. :)

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 09:04
Ik zou ook gaan voor de Aopen HXq8
Perfecte kast, veel ruimte,
en goede mogelijkheden voor extra koeling

• BC3 Victim
[off-topic]
Die a7v bevalt prima,nooit problemen mee gehad. Duron 600@850 zonder probleem
[/off-topic]
Op dinsdag 17 april 2001 18:47 schreef pier het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, koop gewoon een Aopen hq/hx-08 en je hebt ruimte zat.

[off-toppic]
Bevalt die asus a7v ? ik wou er zelf ook zoeen bij me nieuwe systeem gaan kopen ( AMD thunderbird 1 GHz )
[/off-toppic]

• BC3 Victim
Die A-open kasten zijn wel goed, maar niet als je een slechte voeding hebt (like me) echt een herrie monster :(

Binnenkort een enermax''je erin :D

• under-world
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

nou antec is zeker okay of als je iets meer geld hebt zou ik voor deze gaan....
www.supermicro.com/PRODUCT/Chassis/sc760A.htm

ik heb hem hier leeg staan. -net gekocht-

of addtronics.. (nog meer geld)

• Mich
  • Laatst online: 21-08 14:27
als je de binnenkant van een nieuwe antec (zie foto ergens hierboven) en die van een a-open vergelijkt dan zal je zien dat die van de a-open gewoon kut is.

Die van antec is gewoon super goed als je kan al die koelers er zo inklikken en is nog aardig weggewerkt ook

• under-world

under-world

ooh-la dots

Op dinsdag 17 april 2001 19:55 schreef DE_Michiel het volgende:
als je de binnenkant van een nieuwe antec (zie foto ergens hierboven) en die van een a-open vergelijkt dan zal je zien dat die van de a-open gewoon kut is.

Die van antec is gewoon super goed als je kan al die koelers er zo inklikken en is nog aardig weggewerkt ook
dit klopt, ook bij die supermicro. Je moet alleen meer geld neertellen.... Die Aopen is zijn geld wel waard maar die Antecs zijn zeker beter uitgevoerd en zelfs met losse enermax PSU te bestellen!!!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 10:28
Wat mag er dan kut zijn aan AOpen binnenkanten? Dat is de eerste kast geweest waar ik mijn vingers niet meteen openhaalde aan allerlei shit scherpe randjes.
Heb zelf een HQ-08 en die bevalt me prima, maar hij wou een miditower, tsja die HQ 45''s zullen ook wel goed zijn kwa afwerking, maar er zit maar een 250watt voeding in standaard.

Flickr | Lego collectie

• Bluezy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

Als je er zeker van wilt zijn dat je brander niet tegen je mobo komt, dan moet je zo''n aluminium Lian Li PC 70 (server)kast bij de OC-shop bestellen.
Er is maar 1 nadeel - hij kost 568,00 zonder psu

I'm partial to your abracadabra

• under-world

under-world

ooh-la dots

Op dinsdag 17 april 2001 19:58 schreef TAG_Speedy het volgende:
Wat mag er dan kut zijn aan AOpen binnenkanten?
Heb zelf een HQ-08 en die bevalt me prima, maar hij wou een miditower, tsja die HQ 45''s zullen ook wel goed zijn kwa afwerking, maar er zit maar een 250watt voeding in standaard.
check die link naar die supermicro even....

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Ik heb dus precies het zelfde probleem :(
Niet dat het nou zo heel erg is want nu heb ik een ''uitstekende'' brander :)

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Antec kasten zijn erg mooi, alleen je kan er niet zoveel meer aan modden :(

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Op dinsdag 17 april 2001 20:03 schreef Sir_Joachim het volgende:
Best leuk! *D

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

En die InWin kasten dan? Die worden ook door MyCom gebruikt, dat zijn toch goeie kasten? Ik heb een Gateway miditower maar die wordt veel te warm van binnen. Ik heb wel interesse voor zo''n InWin, zonder voeding dan, want ik heb een goeie Powerman 300 watt voeding.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb dit probleem zelf ook gehad bij mijn noname kast.
Mijn brander stak zo''n 2cm uit, niet echt een prettig gezicht.
Maar ik kon die kast niet meer terugbrengen omdat ik al een zaag in de panelen had gezet.|:( (Tja, ik moet toch ook mijn koelers kwijt?:)

Maar nu heb ik van MDF zelf een kast gemaakt dus nu ben ik van mijn "miskoop af" >:)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• BC3 Victim
Op dinsdag 17 april 2001 20:03 schreef Sir_Joachim het volgende:
Tijdelijk werk ik dus ook met een ''uistekende'' brander maar iedere keer uitbouwen als ik ergen ga lannen word ik ook moe van.

Moet zeggen dat zo''n Antec kast me wel aanstaat. >:)
Alleen nog ff wachten op m''n salaris :(

Thanx to all

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02:18

Maf

Inwin kast, plek zat, stil, en leuk design, voor 150,- heb je midi tower

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

Verwijderd

zeker mooie kasten van antec.

wat is eigenlijk het verschil tussen de 830, de 1030 en de 1030b? Op de antec-site vindt ik alleen een review van de 1030b.
Pagina: 1