De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Maar kan niks vinden over wat er nou in zo kast past. Heb dus geen zin om een kast te kopen om er achter te komen dat het er niet in past.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd

* Bierkameel gaat deze binnenkort kopen
Typo
Alle proemn in n drek
Verwijderd
zelfs zat ruimte voor me waterbak en radiator
en er zitten standaart 2 80mm fans in die 26db geluid produceren dus lekker still dan die sunon super straal turbines
Ik zou zeggen, koop gewoon een Aopen hq/hx-08 en je hebt ruimte zat.Op dinsdag 17 april 2001 17:13 schreef The_WuZ het volgende:
Laast een brander gekocht. Wil ik hem inbouwen past ie niet in m''n kast
Heb een asus a7v en met die noname kast stoot ik met de brander tegen het eind van m''n mobo aan. Ben dus opzoek naar een nieuwe kast. Liefst midi-tower met een 300watt voeding.
[off-toppic]
Bevalt die asus a7v ? ik wou er zelf ook zoeen bij me nieuwe systeem gaan kopen ( AMD thunderbird 1 GHz )
[/off-toppic]
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Voor bijna Fl 150,- kan wel betere computerspullen kopen.
Perfecte kast, veel ruimte,
en goede mogelijkheden voor extra koeling
Die a7v bevalt prima,nooit problemen mee gehad. Duron 600@850 zonder probleem
[/off-topic]
Op dinsdag 17 april 2001 18:47 schreef pier het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, koop gewoon een Aopen hq/hx-08 en je hebt ruimte zat.
[off-toppic]
Bevalt die asus a7v ? ik wou er zelf ook zoeen bij me nieuwe systeem gaan kopen ( AMD thunderbird 1 GHz )
[/off-toppic]
Binnenkort een enermax''je erin
www.supermicro.com/PRODUCT/Chassis/sc760A.htm
ik heb hem hier leeg staan. -net gekocht-
of addtronics.. (nog meer geld)
Die van antec is gewoon super goed als je kan al die koelers er zo inklikken en is nog aardig weggewerkt ook
dit klopt, ook bij die supermicro. Je moet alleen meer geld neertellen.... Die Aopen is zijn geld wel waard maar die Antecs zijn zeker beter uitgevoerd en zelfs met losse enermax PSU te bestellen!!!Op dinsdag 17 april 2001 19:55 schreef DE_Michiel het volgende:
als je de binnenkant van een nieuwe antec (zie foto ergens hierboven) en die van een a-open vergelijkt dan zal je zien dat die van de a-open gewoon kut is.
Die van antec is gewoon super goed als je kan al die koelers er zo inklikken en is nog aardig weggewerkt ook
Heb zelf een HQ-08 en die bevalt me prima, maar hij wou een miditower, tsja die HQ 45''s zullen ook wel goed zijn kwa afwerking, maar er zit maar een 250watt voeding in standaard.
Er is maar 1 nadeel - hij kost 568,00 zonder psu
I'm partial to your abracadabra
check die link naar die supermicro even....Op dinsdag 17 april 2001 19:58 schreef TAG_Speedy het volgende:
Wat mag er dan kut zijn aan AOpen binnenkanten?
Heb zelf een HQ-08 en die bevalt me prima, maar hij wou een miditower, tsja die HQ 45''s zullen ook wel goed zijn kwa afwerking, maar er zit maar een 250watt voeding in standaard.
Niet dat het nou zo heel erg is want nu heb ik een ''uitstekende'' brander
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
Best leuk!Op dinsdag 17 april 2001 20:03 schreef Sir_Joachim het volgende:
Ik heb dus precies het zelfde probleem![]()
Mijn brander stak zo''n 2cm uit, niet echt een prettig gezicht.
Maar ik kon die kast niet meer terugbrengen omdat ik al een zaag in de panelen had gezet.|:( (Tja, ik moet toch ook mijn koelers kwijt?
Maar nu heb ik van MDF zelf een kast gemaakt dus nu ben ik van mijn "miskoop af"
Tijdelijk werk ik dus ook met een ''uistekende'' brander maar iedere keer uitbouwen als ik ergen ga lannen word ik ook moe van.Op dinsdag 17 april 2001 20:03 schreef Sir_Joachim het volgende:
Ik heb dus precies het zelfde probleem![]()
Moet zeggen dat zo''n Antec kast me wel aanstaat.
Alleen nog ff wachten op m''n salaris
Thanx to all
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
Verwijderd
wat is eigenlijk het verschil tussen de 830, de 1030 en de 1030b? Op de antec-site vindt ik alleen een review van de 1030b.