Toon posts:

[BC3] diskette station spontaan aan het werk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb heel vaak dat als ik de computer lang aan heb staan de diskette station ineens gaat draaien mijn computer vertraagt onwijs. en naar 1 minuut is dit weer over, maar het is wel irritant als je gp3 aan het spelen bent.

Nog een vergelijkbaar probleem. als mijn pc lang aanstaat gaat spontaan ineens overdreven laden en dat om de ongeveer 3 seconden. Om de 3 seconden vertraagt hij dan dus even. Ligt er niet aan dat het spel te hoge systeemeisen heeft want het gebeurt zelfs met word.

weet iemand hier een oplossing voor ik heb een
pentium 3 500
128 ram
tnt 2
brander
dvd
voor de rest niet veel speciaals vraag maar als je meer specs moet weten.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
volgens mij is er een of ander soort virusachtig iets aan het werk op je pc, ik heb het ook gehad een paar maanden geleden, dat bleek een programmaatje te zijn dat zodra je een word bestand opende automatisch elke 5 minuten op de floppy drive ging lezen.

Ik heb eigenlijk geen idee meer hoe ik die er toen heb afgehaald, ik zal het is aan m''n broertje vragen, die had hem er ook opgezet

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het al 1,5 jaar dus het lijkt me sterk maar het zou kunnen.
iemand nog meer tips?

• Toulinash
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02-2024
ja, dat heb ik ook vaak dan ben je bezig en dan zal die eens even mijn floppy-disk gaan lezen, vette herry voor niks, btw heb ik afgelopen vrijdag mijn c geformat en nu is het nog niet gebeurd ...

[O8S] R0x0rz :+

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
je virusscanner?????

zet die eens uit als je er een hebt en kijk dan of het nog gebeurt.

Verwijderd

Er kunnen in je in je registry ook verwijzingen naar je floppydrive staan. Wat je zou kunnen doen is je registry eens een keer opschonen met een regcleaner

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 17 april 2001 16:38 schreef Molybdenum het volgende:
je virusscanner?????

zet die eens uit als je er een hebt en kijk dan of het nog gebeurt.
geprobeerd werkt niet toch bedankt voor reactie

Verwijderd

Topicstarter
hebben veel mensen dit probleem?

Verwijderd

Ik heb er ook last van gehad... Ik dacht eerst ook aan de virusscanner maar dit werkte niet.

Een tijdje geleden heb ik een nieuwe hd gekocht en heb toen e-safe (virusscanner) gedownload... en heb nu nergens last meer van????¿¿¿¿ echt snappen doe ik het niet maar je zou dus kunnen proberen om eens een andere virusscanner te gebruiken

Ik weet het niet zeker en bedacht het eigenlijk pas toen ik jouw topic las....
Maar mischien het proberen waart....

Verwijderd

Heb je fast find van Office (word) soms nog aan staan ? Dat k programmatje gaat om de zoveel tijd je schijven indexeren gewoon uitschakelen door het uit je opstart map te gooien.

Verwijderd

Topicstarter
Bij opstarten heb ik alleen
- epson background monitor
- microsoft office maar dat is gewoon het office pakket dus dat lijkt me niet handig om dat uit te schakelen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je dat soort shit wil voorkomen, moet je OSA en Findfast eruit gooien..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1