[BC3] Logitech Cordless MouseMan Optical is er!!!

Pagina: 1
Acties:

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-02 12:02
Hallo,

Iedereen beweerde dat hij er niet zou komen nu kun je hem kopen voor 149,- piek...

Afbeeldingslocatie: http://www.norrod.nl/site/images/Logitech_Cordless_Opticalmuis.gif

Groeten JWR

Ik heb laatst de optical mouseman gekocht, ben ik overigens zeer tevreden over :)

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
was al even bekend hoor, heeft op de frontpage gestaan....
koop wel even een eigen chemo-box voor je baterijen :)

• JWR
  • Laatst online: 16-02 12:02
Oops sorry, ik dacht dat het nieuws was...

Ik woon nu in Groningen op kamers en heb geen kabel meer dus ik internet nu met het oude modem, met als gevolg dat je minder internet...

Mijn welgemeende excuses!!

Groeten JWR

Verwijderd

Hoe zit het met de levensduur van de batterijen? daar al was officieels over bekend?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:37
Op dinsdag 17 april 2001 13:36 schreef DMaarten het volgende:
Hoe zit het met de levensduur van de batterijen? daar al was officieels over bekend?
Dat is bij alle draadloze muis-gevallen kort dus bij deze vast ook wel.
Mijn logitech trackball (cordless) = ook snel leeg.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
toch gek dat dat optical gebeuren zo ontzettend veel energie vreet, want mijn "gewone" cordless logitech doet toch echt ongeveer 8-9 maanden erover om de batterijen leeg te krijgen, terwijl ik hem bijna full-time gebruik.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Hmmm... een optische muis is sneller dan een normale muis terwijl een draadloze langzamer is :?...

Vraag: waarom zou je dus een draadloze optische muis kopen, die ook nog eens batterijen vreet |:( ? Lijkt mij niet nuttig, maar ja... wie ben ik :?

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

Ik dacht eergens gelezen te hebben dat ie enkele maanden mee gingen (de batterijen dan). Het hangt er natuurlijk vanaf wat voor batterijen je gebruikt. Duracells gaan langer mee dan oplaadbare batterijen, dus je weet het eigenlijk pas als je het echt hebt geprobeerd :)

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Volgens Logtitech gaan de batterijen met normaal gebruik 3 maanden mee.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 07:05
ik heb thuis al een cordless optical van neolec, die gaat een week zwaar gamen en dan moet die muis echt in de oplader.

Komt misschien ook wel doordat er bokkiewokkie batteryen in zitten.

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:44

-Stef-

Slainthe!

Ziet er wel cool uit BTW. Als ze zo''n ding nou een met een docking station uitbrengen dan kan die ''s nachts in de mand en ''s morgens weer vroeg op.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
''k heb zo''n cordless logitech geval (niet optisch)en als je je computertje veel aan hebt staan dan gaan ze hooguit 3 maanden mee >> DURACEL

ik neem aan dat zo''n optical meer stroom eet dan eentje met een balletje dus die zal d''r eerder mee kappen >> en d''r is NIETS zo irritant als dat je muis er op zondagmiddag ermee kapt en je geen batterijen in huis hebt |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Komt misschien ook wel doordat er bokkiewokkie batteryen in zitten
Waar haal je die? Die zijn vet goed man :9~ die batterijen! Wil ik ook maar hier kan ik ze nergens vinden! :(

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 12:46

Nibbles

just nibb it

Vanmorgen binnengekomen bij dynabyte. Wel duurder :(

Maar maakte mij niet uit, want m''n huidige muis ligt de linkermuisknop los.

Als je gamer bent, zal ik hem niet kopen.
Daarvoor zuigt ie :r :'(

Voor gewoon desktop werk lijkt het me de ideale muis. Maar aangezien ik nogal veel UT speel....

Het duimknopje ligt me ook niet echt lekker. Veel te laag. Je gaat steeds met je duim over je muismat/tafel heen. M''n huidige muismat liet hem ook steeds verdwalen. Een velletje A4 (heel stroef ;() werkte ook niet echt. Tafelblad werkte wel behoorlijk.

Alleen moet je een ontzettend hoge gevoeligheid instellen, want bij snelle bewegingen raakt ie de draad kwijt :/
Ik raak er maar niet aan gewend.

In UT gebruik je vaak de linker en rechtermuisknop zeer snel achter elkaar. (als je ''translocate'') Dit werkt niet goed. De muis implementeert dit om de een of andere reden alsof je ze allebei tegelijk in drukt. Ook weer een minpunt ;(

Ik ben geen MS aanhanger ofzo hoor ;)
Ik heb een Logitech Cordless MouseMan Wheel, en daar ben ik zeer tevreden mee.

Toch zoek ik een nieuwe muis. Eens kijken of de stap terug van zonder-draad naar met-draad niet te groot is.

edit:

ai, ik vergeet een pluspuntje te vermelden :)
Ik kon hem zonder problemen aansluiten op de receiver van m''n Cordless Desktop Pro :D

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Alleen moet je een ontzettend hoge gevoeligheid instellen, want bij snelle bewegingen raakt ie de draad kwijt :/
Kweenie, ik was al meteen de draad kwijt :)

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 12:46

Nibbles

just nibb it

Op dinsdag 17 april 2001 17:47 schreef AVL het volgende:

[..]

Kweenie, ik was al meteen de draad kwijt :)
Hehe :)

Verwijderd

Ik neem liever een boomslang geval, duur maar wel super voor games :)

• esteis
  • Laatst online: 08-04 13:46
Batterijen gaan ca. 3 maanden mee.

• Dennis
  • Laatst online: 20:37
Op dinsdag 17 april 2001 15:10 schreef kamstra het volgende:
toch gek dat dat optical gebeuren zo ontzettend veel energie vreet, want mijn "gewone" cordless logitech doet toch echt ongeveer 8-9 maanden erover om de batterijen leeg te krijgen, terwijl ik hem bijna full-time gebruik.
Dit vind ik erg lang. Mijn oom heeft een draadloze muis (van Microsoft), geen optische, maar die batterijen kun je ook elke 3 weken ofzo weggooien.

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
8-9 maanden vind ik ook extreem lang...die van mij zitten er nu 4 maanden in en nu zegt ie dat ze leeg zijn (ik merk er nog nix van dus laat ze mooi zitten)
maar ik vind 4 maanden mooi zat :)

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 10:28
Toen ik nog een draadloze vollop gebruikte (ding zit nou achter mijn donor pc) moest ik ongeveer om de 3-4 maanden vervangen, en dat was echt elke dag internetten en vollop gamen. Duracell Ultra''s (die van 7,50 per 2) had ik erin, Phillips Powerlife ging wat minder lang mee (maand of 2) maar kosten dan ook maar een knaak per 2.

Flickr | Lego collectie

• CV_SmileY
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Ik heb hem :-))))
Hij bevalt me goed (heb hem sinds vrijdag)

129,-

Gr:):)tZZ

Verwijderd

ik heb em ook :-D

en hij is echt SUPER!!!

(gehad van mn werk)
>>>-nog beter dus >:) -<<<

Verwijderd

Ik sluit me daarbij aan, heb hem ca. 1 week en hij bevalt prima. :9

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:34
Op zaterdag 21 april 2001 18:52 schreef Roundabout het volgende:
Ik sluit me daarbij aan, heb hem ca. 1 week en hij bevalt prima. :9
Beetje te doen met spelletjes?? Quake3 bijvoorbeeld?? Of complete bagger. Ik twijfel namelijk nog behoorlijk.
Pagina: 1