specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
voor zover ik zag was de core ook nog helemaal heel
specs | specs server
Als het dan nog niet goed is de pc "strippen": alleen mobo+proc+videokaart+geheugen in de kast,keyboard, en kijken of dit blijft draaien. Dan één voor één de rest er weer in tot je de boosdoener hebt...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
het lijkt mij dat hij er goed op zit mar zal ff de temp bekijken
specs | specs server
lijkt mij erg veel maar niet genoeg om vast te lopen
specs | specs server
Verwijderd
Dan maar strippen die hap.
Succes met uitproberen...
Of natuurlijk garantie
specs | specs server
maar dat was het probleem niet:)
de tapestreamer was de boosdoener
thnx allemaal maar ik denk dat ik het dus gevonden heb
specs | specs server
Hoor het wel, ga nu is een keertje richting werk
specs | specs server
Als je een NIEUWE pc koopt, en hij doetOp dinsdag 17 april 2001 11:36 schreef dreamer het volgende:
ik heb net een nieuwe pc gekocht.
..
deze pc loopt om de haverklap vast
..
ook hen ik een probleem met de processor dat is namelijk een p3 866 maar hij loopt op 650 en fsb 100.:(
het niet goed, dan zou ik zelf niet gaan
lopen kloten, maar hem meteen terugbrengen.
maar ik dacht dus dat hij gemaakt was totdat hij na heel wat formateren weer vast liep
het lijkt er dus op alsof er iets vol loopt maar omdat ik iets gestript heb het langzamer vol loopt (kunnen jullie mij volgen
p.s. in debios loopt hij vrijwel meteen vast
specs | specs server
Verwijderd
hij doet het op zich nu we aardig loopt af en toe vast maar win2k zit er al bijna op gelukkig
specs | specs server
Verwijderd
denk dat je koeler er niet goed op zit.
wat koelpasta zal ook wel wat helpen.
rond 48 stressed vind ik voor een intel zelfs al veel. denk dat het toch echt aan koeling ligt.
als het geheugen zou zijn, dan zou je foutmeldingen zien. maar niet snelle, spontane vastlopers.
kijk je koeler na, waarschijnlijk zit dat ding er niet goed op of is hij kapot.
specs | specs server
Verwijderd
1) Brander doet het niet, krijg een error: IDE/SCSI error
2) FDD werkt niet, ook blijft FDD lichtje constant aan en maakt ie af en toe als er geen floppy in zit hele vage kromme tonen
3) Ene keer start win2k wel goed op, andere keer niet (blijft IE meteen crashen als ik opstart, winamp ook, evenals alle andere programma''s dan)
4) Oh ja en het moederbord is zo breed dat mijn brander er nauwelijks inpast, heb helemaal boven moeten zetten, ipv het standaard onder...
Misschien kun jij niet zo goed windows installenOp woensdag 09 mei 2001 19:51 schreef Vo0 het volgende:
Abit SA6 zuigt bij mij ook flink!
1) Brander doet het niet, krijg een error: IDE/SCSI error
2) FDD werkt niet, ook blijft FDD lichtje constant aan en maakt ie af en toe als er geen floppy in zit hele vage kromme tonen
3) Ene keer start win2k wel goed op, andere keer niet (blijft IE meteen crashen als ik opstart, winamp ook, evenals alle andere programma''s dan)
4) Oh ja en het moederbord is zo breed dat mijn brander er nauwelijks inpast, heb helemaal boven moeten zetten, ipv het standaard onder...
enne punt 4 ligt toch echt aan je kast hoor...
------------------------------------
--------------------------------------------
Dan zit de lintkabel aan je FDD verkeerdom handige henkie:)
Verwijderd
Maar het moederbord is gewoon erg breed, zeer irritant. Stond ook al in een review waar ze toen over klaagden.
Enne dat floppy kabel ga ik nog eens een keer uitproberen
Als het zo is ben ik erg dom
FSB van 133 en dus een multiplier van 6,5...
Als je de fsb nu zelf omhoog schroeft kan het best zijn dat je de agp/pci bus ook omhoog haalt en dat deze juist je vastlopers veroorzaken!....
Bij een beetje redelijk MB staat je cpu na een bios reset op de standaard waarden, en moet ie dus als het goed is op 866 lopen....
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen