[BC3] Zwart beeld op laptop

Pagina: 1
Acties:

• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-04 20:57
Asl ik mijn laptop aan laat staan en ongeveer een kwartier later terugkom is het beeld zwart. Niet zo zwart als dat ie in standby of screensaver gaat. Als je heel goed kijkt kun je het bureaublad gewoon zien. Weet iemand wat dit kan zijn?

Laptop:
compaq armada 1750
windows 98 SE geinstalleerd, met ME deed ie het trouwens ook.

Earth is nice, heaven is better...

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 20:03

Knutselsmurf

LED's make things better

Lijkt erop dat de backlight uit is gegaan om stroom te besparen.

- This line is intentionally left blank -

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ervan uitgaande dat je alles wel weer kan zien nadat je een toets heb aangeraakt... is je bacvklight uit ivm powersave, kun je meestal ook wel weer wijzigen in het blokje powermanaegment in windows of je bios.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:00

Tylen

Neem mij niet te serieus

Ja ik heb hetzelfde... Het lijkt wel of ie niet goed uit de powersaving komt. Mijn oplossing is altijd de linker uitknop indrukken en daarna weer aan zetten. Hij gaat bij mij dan in de slaapstand en komt er dan weer uit. Ik werk overigens met W2K..

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Verwijderd

Laat maar zitten Flox, hopeloos.

Geef die laptop maar aan een vriend van je in Delft en dan ben je ook van het gezeur af. >:)

• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-04 20:57
Eej lullo, sinds wanneer zit jij op dit forum??? HEHE

Maar nog even terug op die kwestie van de laptop, inderdaad heb ik ook al bedacht dat het aan de powersaving lag, maar soms heeft ie toch moeite om weer helemaal helder beeld te geven, hoe zet ik dat powersaving uit?

Earth is nice, heaven is better...

Pagina: 1