[BC3] Thrustmaster F22Pro joystick rukt in spellen...

Pagina: 1
Acties:

• Grimm9mm
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-05 20:22
Hey ppl, ik heb hier een klassieke Thrustmaster F22Pro joystick, en ben daar natuurlijk superblij mee... Alleen als ik tegenwoordig een spelletje ermee speel, dan wil hij wel eens heftige rukken naar de ander kant dan bedoelt geven... Op die manier land mijn porsche geregeld in de zandbak... Nu zit dat ding vast aan een Sblive, en in DirectX-calibratie scherm is hij loepzuiver.... vaag? Ja/Nee/Anders:...

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmz vaag

persoonlijk gebruik ik hem nooit in racespellen

maar hoe is hij ingesteld in windows (als wat voor joystick) en welke windows heb je ??

heb je ook wle eens de eigen calibratiesoftware gebruikt van Thrustmaster zelf??

hoe doet ie het in de calibratie van Porsche unleeshed? kan je hem daarin ook al niet centreren???

andere spellen doen het wel?? anders is het gewoon moet je het zoeken in de combinatie van NFS en de joystick.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Grimm9mm
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-05 20:22
Vrijwel alle spellen laten dat fenomeen zien, heel vreemd, ook is er slechts 1 vorm van calibratie in mijn windows millenium, DX-game-controllers... Volgens mij moet het in een interrupt-sharing zitten ofzo, maar de gamepoort interrupt heb ik zelf al uitgezet...