Ik heb de laatste tijd last van een vast lopende pc. Alleen het vreemde is dat Winamp door blijft draaien. Hij speelt gewoon doodleuk het nummer af. Ik heb sinds een aantal weken een Design & Work Tablet 200 van Trust (een pen ipv muis) en ik weet de problemen aan dat ding omdat het steeds gebeurde als ik daarmee aan het werk was. Maar vandaag gebeurde het (al drie keer!!!) als ik gewoon met het keyboard zat te "spelen". M''n pc bestaat uit een Abit Kt7 met Athlon 800@900 en 256 MB SDRAM, Diamond Speedstar A90, een Maxtor disk en een IBM disk, Realtek-based netwerkkaart, Soundblaster Live en een foute A- of E-Tech ISA modem.
Ik verdenk die Speedstar A90 van een hoop ellende, maar ook die pen zie ik nog als eventuele boosdoener. Ik heb ook geprobeerd om de ACPI uit te zetten zodat elk apparaat z''n eigen IRQ kreeg, maar dit leidde alleen maar tot meer problemen. Ook probeer ik steeds maar weer de nieuwste drivers van Via4-in-1, maar die helpen ook niet.
Ik zit nou echt met de handen in het haar. Hopelijk kan iemand van jullie me uit de brand helpen.
Thanx in advance.
Ik verdenk die Speedstar A90 van een hoop ellende, maar ook die pen zie ik nog als eventuele boosdoener. Ik heb ook geprobeerd om de ACPI uit te zetten zodat elk apparaat z''n eigen IRQ kreeg, maar dit leidde alleen maar tot meer problemen. Ook probeer ik steeds maar weer de nieuwste drivers van Via4-in-1, maar die helpen ook niet.
Ik zit nou echt met de handen in het haar. Hopelijk kan iemand van jullie me uit de brand helpen.
Thanx in advance.