[BC3] AGFA 1212P scanner in W2K Pro :(

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Krijg mijn scanner niet aan de praat in W2K pro. Officieel wordt die ook niet ondersteund door AGFA.

Gebruik Scanwise 1.20. Deze bevat een "AGFASCAN.INF" met verwijzingen welke suggereren dat die registry-aanpassingen doet in NT. Tevens bevat de kop de tekst "version 2.1 for Win98/2000" :)

Als ik de inf-file selecteert gebeurt er niks. Dit bestandje wordt totaal genegeerd. Weet iemand hoe ik dit toch aan de praat kan krijgen :?

Thanx voor tips.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Kan je niet beter win 98 se installeren?

Dat is nog altijd de beste MicroShit OS, de rest crasht teveel en wordt weinig ondersteunt.

• BC3 Victim
Ben dat aan het overwegen. De scanner is het enige apparaat wat het nog niet doet. Wil nog even doorzetten. |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 09:31
Ik heb hem nu draaien onder win2K Server, zelfde shit als jou gehad.
AGFA heeft ooit eens tijdelijk drivers op de markt gebracht.
Het enige probleem is dat je 2 versies nodig hebt om alles te laten werken. Ik zal zo ff nachecken en denk vanavond nog een reply posten met eventuele links.

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

• BC3 Victim
Delta, fantastisch.

Zijn de drivers wel stabiel omdat ze maar tijdelijk op de markt waren ?

Als je geen link kan plaatsen mail de drivers dan naar s.kitzen@hccnet.nl

Thanx *D

• Delta2
Support je E-Mail provider grote files
Hij''s groot (zal proberen in te korten tot de files die je nodig hebt)

• BC3 Victim
Op donderdag 19 april 2001 19:25 schreef Delta2 het volgende:
Support je E-Mail provider grote files
Hij''s groot (zal proberen in te korten tot de files die je nodig hebt)
Delta, File is binnen en werkt perfect.
Thanx *D :7

• Delta2
Okay, graag gedaan :)

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik heb dezelfde scanner probleemloos draaien onder windows 2000. Er zijn beta drivers beschikbaar voor windows 2000. Die doen het perfect hoor. Scanwise v1.4.0.1

Zijn te vinden op:
http://www.agfa.com/betasoftware/download/index.html
Pagina: 1