De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Niemand die dit weet???
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Of zie ik dat verkeerd??
Voor de rest zat schijfruimte beschikbaar...15 Gb ofzo
ICQ, MSN, Seti, Winroute, BlackIce, Internet Explorer, Outlook...niks bijzonders toch??Op maandag 16 april 2001 17:00 schreef eppie het volgende:
Heb je niet een geheugenvretend programma op de achtergrond draaien ozo?
Eppie
Dat moet best kunnen met dit systeem toch?
En ik doe dat al tijden zo...pas sinds kort dat ik dat probleem heb volgens mij...
Verwijderd
Met name bij Netscape had ik daar vaak last van als ik veel browservensters open had. Hoewel dat met die nieuwe versie 4.77 nog niet is voorgekomen voor zover ik weet.
Dus: kijken welke programma''s je aan het draaien was toen het gebeurde. EN overwegen om over te stappen op Windows NT of Windows 2000 als je nu Windows 95/98/Me gebruikt. Die gaan beter om met dat soort programma''s.
Verwijderd
Hoe zit dat nou met die 2oo minimum swap en 2,5 GB maximum swap?
Hoe werkt zoiets?
Verwijderd
http://www.infinisource.com/techfiles/win-resources.html