De accu van mijn laptop blijft 100% vol, volgens windows. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij weer de normale waardes weergeeft?
Hem zonder stekker in et stopcontact aanzetten???
Misschien heb je wel wat nieuws ontdekt???
EPS?? Endless Power Supply
EPS?? Endless Power Supply
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Op maandag 16 april 2001 16:48 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
dom ben ik niet hoor:7Op maandag 16 april 2001 16:48 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Weetje, ik wil die laptop wel van je kopen.
100% vol, altijd, daar kan Transmeta niet tegenop
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
VET MAN, EPS. wil ik ook....volgens mij heb je een gat in de markt. maar nu hbe je nog geen antwoord. ik zou het ook niet weten
Speel ff met je Powermanagement.
Misschien dat dat helpt
Eventueel in je bios ACPI nakijken
Misschien dat dat helpt
Eventueel in je bios ACPI nakijken
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Echt vaag, heeft het eerst wel gedaan.
Op deze laptop staat alles hetzelfde als die andere, maar toch werkt het op die andere niet, en deze wel:?
echt vaag...
hij blijft 100%, ook als je in de bios battery-calibration doet, dat zegt ie ook altijd 100%, deed ie eerst altijd goed.
Snap het niet meer:(...
Op deze laptop staat alles hetzelfde als die andere, maar toch werkt het op die andere niet, en deze wel:?
echt vaag...
hij blijft 100%, ook als je in de bios battery-calibration doet, dat zegt ie ook altijd 100%, deed ie eerst altijd goed.
Snap het niet meer:(...
Als ie in de bios ook 100% zegt is dat dus een duidelijk hardware probleem, heeft niks met de software te maken. Zit er nog garantie op?
Nope, helaas geen garantie meer:(Op woensdag 18 april 2001 12:24 schreef Pc123 het volgende:
Als ie in de bios ook 100% zegt is dat dus een duidelijk hardware probleem, heeft niks met de software te maken. Zit er nog garantie op?
maar jah, word dan misschien een nieuwe.
Dankuh allemaal!
Pagina: 1