[BC3] Opstart troubles met USB Tablet

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb nu al geruime tijd het volgende probleem en hoop dat iemand weet wat er aan de hand is ;)

Ik heb al geruime tijd een Wacom Graphire USB tablet, en daar heb ik een probleempje mee.. Als ik de tablet aansluit, dan wil m''n computer simpelweg niet opstarten. Als hij aangesloten is en ik zet m''n pluter aan, dan blijft ''t scherm gewoon eng zwart en er gebeurd niks. Wanneer ik de usb-stekker er dan uittrek blijft ie ook rustig bezig met niks doen.. Power off en opnieuw aanzetten is dan de enige mogelijkheid (reset helpt ook niet). Zonder tablet aangesloten start de computer normaal, als ik echter tijdens het starten van windows de tablet aansluit is het verhaal weer hetzelfde.. het systeem bevriest onmiddelijk en komt niet meer bij uit z''n winterslaap.. het gaat echter WEL goed als ik gewoon wacht tot Windows is opgestart en dan pas m''n tablet aansluit, dan is er gewoon he-le-maal niks aan de hand en ik kan ik prima werken met m''n tablet (Waar ik overigens uiterst tevreden over ben).

Iemand een idee hoe dit komt? Zijn er meer mensen die in bezit zijn van dit tablet die ook deze problemen hebben? Of is ''t een toevallige combinatie van hardware die niet lekker loopt?
M''n systeem komt van Dell, een Dimension XPS R350

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Tablet? zo''n tekending heh.....ik heb er een van Dynalink, nergens last van,
maar misschien moet je eens proberen in een andere usb poort aan te sluiten..
en anders eens een mailtje sturen naar de leverancier, fabricant.
Ook kan je nog de USB drivers voor je mobo upgraden/installeren. Dit moest ik ook doen voordat ik hem kon gebruiken.
Hij werkt dus wel zonder deze drivers, maar waarschijnlijk niet optimaal.
Het valt te proberen
suc6

mzzls

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen