[BC3] lezen alleen als ik opstart...

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
K heb een plextor 16/10/40A en een Aopen 52
Het probleem is dat ze alleen lezen als ik mijn computer aanzet... daarna niet meer. (geen audio/cdrom/gebrand/origineel) in de device manager staat dat ze het alle twee prima doen. (dma aan geckilckt volume omkhoog etc. )

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:17

Richard

Kuru Kuru Kururin

Vertel eventjes meer over de status van je PC (Ik bedoel: Heb je ze net ingebouwt of kwam dit probleem spontaan aanzetten enz enz)

20*350ZO45°

• BC3 Victim
K heb m''n pc net gebouwd maar dit probleem is "spontaan" aan komen zetten. Alle kabels zitten ook goed vast ...
Ze hebben allebij een eigen IDE kanaal.
In mijn device manager staat wel dat ze alle twee location (0) hebben. K weet alleen niet wat dat inhoud.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:17

Richard

Kuru Kuru Kururin

Allebei op Master?

Ja, ik ga nu een beetje slap lullen, maar dat zijn dingetjes die het kunnen zijn.

20*350ZO45°

• BC3 Victim
ja twee masters.

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 09:30
Waar zit je HDD dan op?

• BC3 Victim
k heb er twee in raid 0
wacht:
iwill ka266r | amd athlon 1200| 2*20 quantum firebal | 255 ddr|
Eject kan wel gewoon met windows.
Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen....
Was zo blij met snel een cdtje branden nu niet eens mee rlezen

• BC3 Victim
iemand nog suggesties ... t werkt nog steeds niet helemaal ...zou het aan t bios kunnen liggen?

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Probeer ze allebij eens als slave op de IDE poorten aan te sluiten (jumpers ook goed zetten).
Dit wil nog wel eens helpen.

Sommige HD''s willen ook niet werken als ze als master zijn aangesloten met een jumper op master.
De oplossing hierbij was dat je helemaal geen jumper moest gebruiken of de jumper op "cable select" moest zetten.

Ik weet niet of dit de problemen bij jou zal verhelpen, maar bij mij hebben ze al wel eens geholpen dus het is het proberen waard.

Suc6 8-)

Good goan

• BC3 Victim
t werkt :) :)
begrijp t alleen niet ...

Pagina: 1