Toon posts:

[BC3] Steeds zo''n hang momentje......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Half-Life of Tribes2 speel dan is er steeds heel even zo''n momentje dat het spel hangt. Bij tribes2 bijv hele stoere muziek enzo en dan hangt eventjes het hele spel en hoor je 3x de laatste seconde van wat je van dat liedje hebt gehoord, en dan gaat het verder. Weet iemand misschien waar dit aanh kan liggen?? Ik denk mijn geluidskaart..... het gebeurt om de 10 seconden ofzo.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
ik heb dat soms als ik gewoon in windows wat dingetjes doe, staat alles ff 1 of 2 sec muur vast, en dan werk alles weer.

omdat dat ongeveer 1 keer in de 6 uur gebeurt bij mij, heb ik daar niet zoveel last van, maar het blijft toch beetje irri, elke keer denk ik dat de boel weer hangt :P

Verwijderd

Dat had ik ook, maar toen ik in mijn bios fast writes uitschakelde was dat over.

Verwijderd

Topicstarter
in mijn BIOS saat geen fastwrites.... ik heb dan ook wel weer een kut mobo wat je nu voor 50,- bij CTW kunt kopen ;(

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
Hmmm ff proberen zo :-)

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:39
als je cdrom van audiotrack wisselt, hangtie ff, das ''normaal''... en die hangers in win98, das een ''feature'' hebbik hier ook last van onder win98se, win2k gaat gelukkig fatsoenlijk met zijn recources/priority''s om, en heeft daar geen last van.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Heb daar ook last van gehad, bij mij was het een irq sharing (video- & netwerkkaart) probleem. Dus kijk ff in je irq-gebruikslijst of dit ook niet bij jouw het geval is.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 april 2001 23:34 schreef Hajo het volgende:
Heb daar ook last van gehad, bij mij was het een irq sharing (video- & netwerkkaart) probleem. Dus kijk ff in je irq-gebruikslijst of dit ook niet bij jouw het geval is.
Die zitten op een verschillende IRQ..... Maar ik had eerst Win98, dat deed het klote, toen heb ik WinXP geinstalleerd, dat ging na een tijdje ook klote en nu heb ik weer win98. En nu is dat pas ;(

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Ik had dat eerst om de 15 sec in Win98SE maar toen ik die een keer opnieuw gad geinstalleerd was het over :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 16 april 2001 11:49 schreef ALH het volgende:
Ik had dat eerst om de 15 sec in Win98SE maar toen ik die een keer opnieuw gad geinstalleerd was het over :)
Dan denk ik eerder dat gewoon een driver anders is geinstalleerd........
Pagina: 1