De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
1 voor 1 installeren. Ik zou eerst die isdn-kaart installeren, het klopt inderdaad dat ie in de bios een "network card" ziet (ik heb ook zo''n ding gehad). In windows komt ie dan omdat ie pnp is ook met "network card" installeren, doe "have disk" en installeer de drivers van de cd dan ziet een isdn-kaart als het goed is.
Nu die isdn-kaart geinstalleerd is de netwerkkaart erin gooien en die ziet windows ook als het goed is omdat ie pnp is.
Maar vergeet niet dat pnp voor Plug And PRAY staat he
. Nou ja ik wens je succus, mocht het nou niet lukken dan raad ik een format aan en dan EERST windows installeren zonder die kaarten en dan als windows loopt die kaarten er 1 voor 1 bij gooien.
succes
Nu die isdn-kaart geinstalleerd is de netwerkkaart erin gooien en die ziet windows ook als het goed is omdat ie pnp is.
Maar vergeet niet dat pnp voor Plug And PRAY staat he
succes
Nou dit helpt ook niet aangezien je alle verwijzingen naar het netwerkkaartje kunt deleten uit het register.
En het bios heeft geen weet van windows configuratie. Dus het bios zou dat kaartje gewoon moeten zien maar omdat bios dynalink modem als netwerkkaart ziet. Denk ik dattie gewoon andere overslaat ofzo??
En windows doet hier dan precies hetzelfde ook al delete ik alle device verwijzingen naar die netwerkkaart. Ook escd data resetten heeft geen zin. Bios pakt die kaart gewoon niet en ik vind dat nogal erg vreemd.
Die kaart werkt prima
En het bios heeft geen weet van windows configuratie. Dus het bios zou dat kaartje gewoon moeten zien maar omdat bios dynalink modem als netwerkkaart ziet. Denk ik dattie gewoon andere overslaat ofzo??
En windows doet hier dan precies hetzelfde ook al delete ik alle device verwijzingen naar die netwerkkaart. Ook escd data resetten heeft geen zin. Bios pakt die kaart gewoon niet en ik vind dat nogal erg vreemd.
Die kaart werkt prima
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
sinds wanneer herkent het bios een netwerkkaart? dat moet het os voor je doen, het bios geeft alleen een IRQ aan een PCI-slot
Verwijderd
Je kunt ook proberen om ze in een andere slot te zetten? Wil soms ook wel helpen (andere IRQ enz.) Of je hebt misschien irq''s en adressen handmatig geallocated?
Daar heb ik allemaal al aan ged8. Maar wat blijkt nu ?
Dat kaartje is wel verrot
Snap nog steeds niet hoe het kan. Het werkte allemaal prima.
Ik heb nog niet zolang nieuwe comp. Dus toen daar netwerkkaartje in overgezet en toen begonnen de problemen.
Hij zat op een oud biostar m5ata plankje en had hem dus op m''n kt7a raid gedrukt. Het lijkt me toch sterk dat kt7a raid de kaart meer power leverde waardoor ie stuk ging.
Zelf denk ik dat het meer een probleem van niet aarden is. Ik heb in 2 jaar tijd zo''n 6 kaartjes stuk daardoor denk ik. Het probleem is gewoon dat je niks merkt, alles draait gewoon zoals het hoort
Dat kaartje is wel verrot
Ik heb nog niet zolang nieuwe comp. Dus toen daar netwerkkaartje in overgezet en toen begonnen de problemen.
Hij zat op een oud biostar m5ata plankje en had hem dus op m''n kt7a raid gedrukt. Het lijkt me toch sterk dat kt7a raid de kaart meer power leverde waardoor ie stuk ging.
Zelf denk ik dat het meer een probleem van niet aarden is. Ik heb in 2 jaar tijd zo''n 6 kaartjes stuk daardoor denk ik. Het probleem is gewoon dat je niks merkt, alles draait gewoon zoals het hoort
Pagina: 1