Toon posts:

[BC3] Nieuwe overklok manier!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Overklokken door middel van Mhzjes verhogen? helemaal niet nodig! harstikke ouderwets! door een simpele registry-tweak kan je gewoon je CPU(''s) 2x zo hard laten werken, op dezelfde kloksnelheid! zie dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.intrabouw.com/temp/fuckoc.jpg(de NT task manager is er niet op berekend, daarom ook dit vervormde beeld.)

wil je dit ook bereiken? start dan regedit.exe en delete de HKEY_LOCAL_MACHINE/HARDWARE/RESOURCEMAP entries! door het schrappen van deze nutteloze registry-vervuilende entries gaat je systeem 2x zo snel!!!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ROFLOL :+, geintje op z''n tijd moet kunnen :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

uuuhhhhh

Iets zegt me dat het niet gaat werken. :+

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Ik denk toch wel dat dit photoshop werk is 8-)

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
Als het er nu al zo uit ziet.. mwa.. lijkt me niet echt een super manier ofzo.. en ik ben bang dat hij dan minder op je resources gaat letten waardoor je constant moet rebooten om een beetje performance te hebben..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 23:28
Op zondag 15 april 2001 20:07 schreef pimdelmee het volgende:
Overklokken door middel van Mhzjes verhogen? helemaal niet nodig! harstikke ouderwets! door een simpele registry-tweak kan je gewoon je CPU(''s) 2x zo hard laten werken, op dezelfde kloksnelheid! zie dit:

[afbeelding](de NT task manager is er niet op berekend, daarom ook dit vervormde beeld.)

wil je dit ook bereiken? start dan regedit.exe en delete de HKEY_LOCAL_MACHINE/HARDWARE/RESOURCEMAP entries! door het schrappen van deze nutteloze registry-vervuilende entries gaat je systeem 2x zo snel!!!
Dit plaatje heb ik al eerder gezien, toen ging het geloof ik over dual-cpu systemen en niet over je reg leeg te mikken

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zondag 15 april 2001 20:10 schreef Bulldog het volgende:
ROFLOL :+, geintje op z''n tijd moet kunnen :)
Nu heb je het veraden. :+

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
:P :o :Z :z :r

Verwijderd

1 APRIL is al geweest :+

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ga het zo effe proberen, thanks :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Hmm, het werkt niet :?

:P

Verwijderd

mmm, dit gaat ik morgen bij de PC van m''n broer proberen >:)

Verwijderd

kun je ff een link plaatsen waar ze meer uitleg geven over deze tweak?

Je hebt hem niet zelf verzonnen, hoop ik

Verwijderd

/me ligt ff lekker in een deuk. :o:o:o:o

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

hmmm, die registry dingen lijke me toch wel vrij belangrijk, achjah wat maakt het uit, dalijk even proberen N-O-T ;)maar heel leuwk vurzonne, stel je voor dat er nog kneusjes zijn die hier intrappe, kenne we lachuh, worre we assie geformat heeft helemaal vurrot gescholde, LOL :)

I see dead pixels...

Verwijderd

Jezus man, had dat eerder gezegd, zit ik me hier bij m''n ouders te ergeren aan hun P133, had ik dat ding binnen 2 seconden op de 266MHz lopen, bedankt joh!!!

Weet iemand trouwens al of mijn P2-350@467 met deze actie op 700 of op 933MHz gaat lopen, kan het nl. niet proberen, staat 250km verderop...

Verwijderd

>:) gauw ff uitproberen! (op de pc van iemand anders!)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op zondag 15 april 2001 20:10 schreef O.D.Smolik het volgende:
Ik denk toch wel dat dit photoshop werk is 8-)
:)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Bulldog
  • Niet online
WHoehahahahaha het werkt niet ;(

Verwijderd

bést wel lekker onlogisch dit.

dus : als je die hardware settings in je registry weghaalt, gaat je cpu gebruik met bakken omhoog? :o lekker brak!

Verwijderd

Ow sjit, was ik er toch bijna ingetrapt, als het niet voor Bulldog was ;) ;)

Hehe, wel stoere grap.. dit ga ik rondmailen :P

Verwijderd

Topicstarter
WWWWWHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHAHAHA :)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:01

Destruction

(ex-)Automonteur

* Destruction denkt dat als hij dat gaat proberen hij zijn net verse install van win98 naar de klote helpt......

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Topicstarter
Maar het mooiste van dit verhaal is dat het echt werkt. :)

Try it!!!!!

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
Op zaterdag 21 april 2001 13:08 schreef pimdelmee het volgende:
Maar het mooiste van dit verhaal is dat het echt werkt. :)

Try it!!!!!
zo he mijn pc gaat nu een stuk sneller

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Verwijderd

laat er eens wat benchmarks op los zou ik zeggen, grapjas

Verwijderd

Ik vraag me af... wat gebeurt er eigenlijk wel als je dat gedeelte van het register delete?

• Petuhr
  • Laatst online: 21-08 15:56

Petuhr

FreeBSD

Leuk gefotosoept hoor...

Heb zelf een Dual systeem, en de linker en de rechtergrafiek van de cpu''s zijn NOOIT identiek aan elkaar, dit kan dus nooit :)

edit:
Typo''s :P

• BC3 Victim
hey zitten een aantal gasten het spelletje nou gewoon mee te spelen of wat?? want de ene helft zegt dat het wel werkt en de andere niet!!:( kan iemand ff testen in 3dmark2001 ofzo ofie daar ook veel prestatie winst heeft want ik heb zo''n gevoel als ik dit ga proberen ik wel weer eens aan het formateren mag gaan :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-08 14:40

Sharky

Skamn Dippy!

natuurlijk heb je geen prestatiewinst. dat kan gewoon niet.
maar ik denk dat die eerste screenshot niet gefotosoept is.

This too shall pass

• Petuhr
  • Laatst online: 21-08 15:56

Petuhr

FreeBSD

Op zaterdag 21 april 2001 14:33 schreef Mcflipp het volgende:
hey zitten een aantal gasten het spelletje nou gewoon mee te spelen of wat?? want de ene helft zegt dat het wel werkt en de andere niet!!:( kan iemand ff testen in 3dmark2001 ofzo ofie daar ook veel prestatie winst heeft want ik heb zo''n gevoel als ik dit ga proberen ik wel weer eens aan het formateren mag gaan :)
WERKT NIET!!!

heb zelf een dual systeem, en cpu gebruik is nooit hetzelfde bij de 2e cpu..

waarschijnlijk krijg je gewoon een tweede schermpje van je zelfde cpu erbij als je die reg aanpast ofzoiets...

Verwijderd

Het werkt!
Super, thanx man!!

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 14:33 schreef Mcflipp het volgende:
Het werkt echt!
Ik heb het geprobeerd, just give it a try!

• BC3 Victim
ja en als het niet werkt?? hoe krijg ik het danh weer normaal????:?

• Wouter
  • Niet online
heb je hem weer

lekker betrouwbaar ventje
post grotendeels bullshit

hij heeft ik weet niet hoevel topics met slotje

Irritant en arrogant ventje
zie ook:

http://forum.nielsonline.com/topic/15221

wat doe je hier nog

• BC3 Victim
heb je het over mij??

• Wouter
  • Niet online
Op zaterdag 21 april 2001 15:24 schreef Mcflipp het volgende:
heb je het over mij??
nee

over die kneus Pim

• BC3 Victim
heej ik weet nie of ik het nou moe geloven ofzo nie dus ik wil het wel ff uitproberen dan weet ik het zekr... maar als ik eenmaal in het register heb zitten kloten met key kan ik het dan ook weer terug draaien??:?
(jezus ik stel eigenlijk wel veel vragen vandaag:)

Verwijderd

Wat een onzin.
Donder toch een eind op man.

• BC3 Victim
ok,ok ik hou al op lijkt me toch eigenlijk wel zware onzin:) (zo wat ben ik weer snel van begrip...)

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:09
Olé, Olé, Olé, Olé, ''t werkt !!!

Echt veeeeeeel handiger dan in je bios kloten dit....

echt duizend keer thanks man !!!!!!!

• Veen
Op zaterdag 21 april 2001 15:29 schreef Mcflipp het volgende:
heej ik weet nie of ik het nou moe geloven ofzo nie dus ik wil het wel ff uitproberen dan weet ik het zekr... maar als ik eenmaal in het register heb zitten kloten met key kan ik het dan ook weer terug draaien??:?
(jezus ik stel eigenlijk wel veel vragen vandaag:)
Wel ''s gehoord van een reg backup ???
Heb ik voor de zekerheid ook ff gedaan maar ''t werkt echt gelukkig...

• deavatar
  • Laatst online: 18-11-2025
HAHAHA, dit is te zielig voor woorden, dat er nog mensen zijn die dit geloven en het is nog zieliger dat er mensen zijn die daadwerkelijk in het register gaan kloten.

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

• psilo
  • Laatst online: 06-02-2025
Op zaterdag 21 april 2001 15:48 schreef deavatar het volgende:
HAHAHA, dit is te zielig voor woorden, dat er nog mensen zijn die dit geloven en het is nog zieliger dat er mensen zijn die daadwerkelijk in het register gaan kloten.

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
doe normaal man.. is toch maar een geintje, je denkt toch niet dat er ECHT iemand intrapt, na de reacties gelezen te hebben?

• Wouter
  • Niet online
Op zaterdag 21 april 2001 15:56 schreef psilo het volgende:

[..]

doe normaal man.. is toch maar een geintje
het is gewoon een ontzettend irritant ventje

12 van z''n 21 gestarte topics hebben een slotje

• psilo
  • Laatst online: 06-02-2025
oh, naja.. dat had ik niet gezien :D

• Veen
Op zaterdag 21 april 2001 15:48 schreef deavatar het volgende:

En jij bent nog de zieligste omdat je gelooft dat ''r ook maar iemand zo stom is om dit te geloven....:)

• deavatar
  • Laatst online: 18-11-2025
"En jij bent nog de zieligste omdat je gelooft dat ''r ook maar iemand zo stom is om dit te geloven...."

Wie is hier nu stom? Ik hoorde net van iemand dat hij dat echt gedaan heeft, en als hij dat gedaan heeft zullen er vast wel meer zijn, dus ik wil het woord stom niet meer van jou horen OK!

• Bulldog
  • Niet online
/tja, dit gaat helaas nergens meer over. het begon als een grap, maar is iets uitgelopen.
Pagina: 1