[BC3] verrotte Compaq

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zijn er misschien mensen die ervaring hebben met Compaq computers? Ik heb een deskpro 2000, oud, maar dat boeit niet. Ik wilde daarvoor Edo Ram kopen. Ik bel dus naar de helpdesk om te vragen of er ''gewoon'' edo ram in kan. Krijg ik het antwoord; Waarschijnlijk wel, maar we kunnen het niet garanderen. Ik gaf dus geen geld uit om extra geheugen te kopen, maar later kon ik toevallig gratis geheugen krijgen, maar dan wel ''fast page''. Het werkt nu prima. Toch vraag ik me af of er veel verschil in snelheid is. Ik wil ook graag weten bij welke onderdelen je echt Compaq moet kopen, is nl. minimaal 2x zo duur.

Ik zou heel blij zijn als ik hier meer over te weten zou kunnen komen, alvast bedankt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

comPRAK (C)

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:26
vraagie: dat geheugen moet iets van fast page ondersteunen, is dat edo ram ?

en verder: "verrotte compaq" is dubbelop!

Verwijderd

die compaqs slikken alles, als je maar werkt met gelijke paren

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

compaqs slikken niet echt alles maar je hebt altijd 50/50 kans dat het werkt. zelf zou ik nooit edo met fpm mengen maar als ''t bij jou werkt heb je geluk.

je zou ''ns kunnen proberen om kingston te kopen als je geheugen nodig hebt. compaq raadt zelf kingston aan als alternatief voor het "officiele" compaq ram en zelf vermoed ik daarom dat compaq z''n geheugen gewoon bij kingston inkoopt.

• marteltor
  • Laatst online: 00:26
Op zondag 15 april 2001 16:55 schreef rob van den broek het volgende:
die compaqs slikken alles, als je maar werkt met gelijke paren
wat bedoel je met gelijke paren?? In je verschillende sloten de zelfde hoeveelheid ram? (ik heb maar 1 geheugen slot :r)

Verwijderd

huh?

Edo / FP, en dan maar een enkele geheugenbank...:?

Maareh: Gewoon ff een goede PC-sjop zoeken: Daar kun je het geheugen proberen, werkt het niet, krijg je las het goed is gewoon je centjes terug...Want altijd werken doet het in ieder geval niet...

Verwijderd

heb met die compaq 2000 gewerkt die werken op EDO simm en altijd 2 gelijken 2*8 2*16 ram etc etc
hoop dat dit wat helpt

• Mary Wana
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

compaq maakt vrij goed spul , als jeniet wilt uitbreiden of overcloclken

ze maken hun shit zo dat uitbreiden alleen mogelijk is moet COMPAQ onderdelen en die kosten natuurlijk veel meer

als je goed op hun moderne plankjes kijkt zie je dat het hetzelfde is als alle anderen behalve dat er ergens in elke slote een pinnetje iets afwijkt , zo ook op hun kaarten; geheugen etc.

dus ze willen alleen hun eigen shit erin hebbehuh

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Pagina: 1