[BC3] Nieuwe printer voor ongeveer F350,-

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat raden jullie aan voor dit geld?
Ik dacht zelf aan een canon 6200, deze was bij Dixons namelijk erg goedkoop, f330,-.
Is dit wat? iemand met ervaring?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

heb altijd goede ervaring met epsons (geen epson/hp geruzie graag), kun je ook nog van die goedkope patronen in gebruik(F20 voor een kleur + zwart patroon, top kwaliteit). Scheelt je heel veel in je portemonnee.

Beetje epson kost ongeveer F290,-

Verwijderd

Ik heb de HP Deskjet 950C voor 399,00
HP printers zijn gewoon de beste die er zijn!!

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-08 09:44
Op zondag 15 april 2001 15:52 schreef B het volgende:
Wat raden jullie aan voor dit geld?
Ik zou voor HP gaan

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Als je veel print, kun je het beste voor de Epson Stylus Color 580 (of dergelijk type) gaan voor zo''n 280 gulden. Er zijn makkelijk goedkope surrogaat cartridges voor te krijgen en hij print erg goed. Probleem bij de Epson''s is alleen dat als je lange tijd niet print die koppen helemaal verstopt raken met alle ellende van dien.

HP is wat duurder en er is moeilijker een surrogaat cartridge voor te krijgen (of je moet gaan klooien met spuiten en inkt potten). Maar het probleem van verstopte koppen heb je niet zo snel.

Verwijderd

heb nog nooit last gehad van wat voor koppenproblemen dan ook met epson, print regelmatig wat en dan heb je echt nergens last van.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zou toch voor een HP gaan, zijn gewoon de beste. Canon slurpt inkt. en die Epsons ook volgens mij.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

hp 840c
rond 300 piek

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

HP 900 serie

http://psnprofiles.com/AfthyX

Pagina: 1